Vesti bune. (Si mai putin bune)

In urma cu cateva saptamani aveam eram intr-o situatie nu tocmai roz, dupa ce dentistul m-a anuntat ca ar urma sa taie niste bucatele din gingia mea. Blonda fiind eu, incepusem sa analizez cele 3 variante si ma intrebam pe care ar trebui sa o aleg. Fara sa iau in calcul ca poate ar trebui sa mai cer si o alta opinie. De data asta norocul meu a fost reprezentat de 2 fete faine, Hapi si Ana-Maria, care m-au sfatuit sa ma duc si pe la alti stomatologi si sa mai aflu si alte pareri. Iar dupa ce am citit despre problemele prin care a trecut Hapi, mi-am facut curaj si m-am dus la Pitesti, la un alt stomatolog. Si surpriza! Tipa respectiva (ca era o femeie) a reusit sa-mi salveze dintele, fara sa-mi cioparteasca din gingie 🙂 Si asta in doar 3 sedinte!

Iar cu aceasta ocazie am mai aflat ceva. Ca eu nu sufar de niciun fel de alergie! Ca nasul meu vesnic infundat nu avea treaba cu acarieni sau alte bestii d-astea, ci avea legatura fix cu maseaua asta infectata ce avea radacinile in sinusuri. 🙂 Nu va povestesc uimirea mea, cand dupa prima sedinta am reusit sa respir pe nas. Chestie care nu o mai faceam de niste ani buni! De ce niciun medic pana acum nu mi-a vorbit si de varianta asta, nu stiu. Cert e ca circa 5 ani, am tras pe nas la Olinth si pe gat Clarinite de mi-au sarit ochii din cap si banii din portofel. Lucru pe care l-as fi evitat daca ma gandeam sa ma mai duc si pe la alti medic. Sa-mi fie invatare de minte 🙂

Din motive ce nu depind de mine, or sa urmeze cateva zile (eu sper ca nu saptamani) in care o sa ma despart de al meu laptop. Voi sa fiti cuminti si sa aveti o saptamana faina!!!! Eu o sa fiu stresata de faptul ca-s job-less si ca nu am laptop.

9 gânduri despre &8222;Vesti bune. (Si mai putin bune)&8221;

  1. Ana Maria zice:

    Alti medici nu tiau spus despre problema ta , pentru ca nu au stiut.Daca stiau , iti spuneau. 😀 Din fericire ai gasit medicul ce a stiu ce trebuie facut! Ma bucur de veseta buna despre sanatatea ta si iti doresc sa iti mearga totul asa cum doresti.Te imbratisez cu mult drag!

  2. Hapi zice:

    Bravo, ma bucur ca ai ales sa mai ceri o parere
    Medicii – sunt oameni si-si fac meseria. Cum am mai spus – unii sunt buni, altii foarte buni.
    La un caz simplu se pricepe aproape oricare. Dar cand e vorba de interventii chirurgicale- chiar si dentare e bine sa ai o „second opinion”

  3. almeueumie zice:

    Salut!Am si eu o infectie cronica la o masea si am intrebat azi medicul dentist ce e de facut si mi-a recomandat sa asteptam sa se umfle si mai apoi o scoatem.Va dati seama de uimirea mea!!
    Cu cateva luni in urma am fost la alt medic dentist si mi-a recomandat o rezectie apicala.
    L-am intrebat pe al doilea medic daca nu este si o alta varianta si mi-a spus ca mai este posibilitatea sa imi scoata amalgamul-fiind masea fara nerv si plombata-si sa imi puna in gaura respectiva antibiotic o data la doua saptamani timp de cateva luni,existand posibilitatea ca infectia sa dispara.Insa la mine timpul e o mare problema.
    Ai putea sa imi scrii si mie cum ti-a rezolvat medicul dentist infectia?Cu antibiotic asa cum am descris eu mai sus sau in alt mod?Multumesc anticipat pentru un eventual raspuns!

Lasă un răspuns

