Remediu impotriva stresului

 

Evident, in functie de preferinte, palinca se poate inlocui cu ce aveti in casa. Eu am lichior de trandafiri home-made!

10 gânduri despre &8222;Remediu impotriva stresului&8221;

  1. frmshk zice:

    Ella, pălinca e aici, pe la Maramu’… și anul ăsta am dat pe gând prima dușcă din viața mea… nu m-a ars pe cât mă așteptam…
    drept e că azi tare bine ar merge o beție… ahh, când punem noi, blondele, de una? :)))

  2. Ana Maria zice:

    Ieri , al meu ca bradul si uituc ca cucul , mi-a promis vin fiert , ca m-am umplut de cocostroci in gat si nas…dar ori n-am fost eu specifica pe ora de servire , ori a uitat ‘naltarogul! 😀

    • ella zice:

      La voi oricum o sa fie un week-end special, ca-i ziua Luanei 🙂
      Buna ideea cu vin fiert, insa eu va trebui sa o aman cateva zile, pana intru in posesia unei sticle de vin, tot home-made! Daca al tau sot nu da nicun semn, imi spui si trimit eu prin posta !!!

    • ella zice:

      Si mai fain!!!!!
      Important e sa „sedem bland” si macar intr-o zi sa facem ce ne trece prin cap 🙂 Ca-n restu’ zilelor avem tot timpul din lume sa dam nas in nas cu problemele !

Lasă un răspuns

