Momente de liniste

Citesc cele cateva mesaje primite si zambesc. Soarele imi bate in fata iar cafeaua ma asteapta linistita pe masuta de sub visin. Am zis sa ies in curte, pentru ca ma tem ca astea-s ultimele zile in care o sa ma mai bucur de razele soarelui. Zambesc usor, gandindu-ma la cateva persoane frumoase. Sunt acasa. Si nu e chiar rau. Incerc sa caut un drum, un drum al meu. Incerc sa accept ca-s lucruri si situatii pe care nu le pot schimba, oricat de mult imi doresc. Sunt nitel melancolica si dau vina pe toamna. Sau pe faptul ca azi de dimineata nu am avut apa 🙂

Am si timp. Timp liber cu care nu prea stiu ce sa fac. Motiv pentru care m-am ales cu unghiile albastre. Iar in frigider ma asteapta un tiramisu facut de mine. (O minune, ce-i drept. Mai ales ca e si comestibil 🙂 Am descoperit ca daca ai timp, ingredientele necesare plus un net unde sa cauti retete, poti sa faci si avioane, nu doar o amarata de prajitura).

Voi sa zambiti si sa va inconjurati de oameni frumosi!!!

 

 

6 gânduri despre &8222;Momente de liniste&8221;

  1. Ana Maria zice:

    Am si eu momente de astea , dar nu ca nu as avea ce face cu timpul…ci pentru ca m-am saturat sa folosesc timpul pentru altceva sau altcineva…si iau pauza ca a ta…gandindu-ma la o strategie de schimbare a ceva sau chiar la a trage linie si a socoti…bune de o parte si rele de cealalta.Bineinteles , in nerabdarea-mi caracteristica , abandonez rapid…ca asa sunt eu 😀 si cu „fie ce-o fi , vad eu” , revin in actualitate. 😀
    Lucrul care ma relaxeaza este tricotatul.Aaaa si ar mai fi prajituritul…sa fac chestii la cuptor… 😀 experimente pe familie :))
    Sa iesi cu bine din stare si sa ai sfarsit de saptamana placut!

    • ella zice:

      Cred ca la mine e problema de increde. Aia lipsa. Mereu ma tem ca nu o sa ma descurc, ca nu o sa-mi iasa bine…si dupa ce ma chinui cu astfel de ganduri, las balta tot. eventual si ce n-am inceput…

Lasă un răspuns

