Nu stiu sa renunt. Si gresesc.

Ploaia a luat cu ea si momentele mele de liniste. Au ramas doar intrebarile, majoritatea fara raspuns.

Ma intreb de ce oare avem tendinta de a merge inainte in situatii care nu ne aduc nimic bun…De ce nu renuntam pur si simplu cand simtim ca e ceva in neregula ci alegem sa mergem inainte?? De ce ne sacrificam de dragul unor cauze pierdute…?

Ma uit in trecut si realizez ca cele mai mari probleme le-am avut pentru ca nu am stiut sa renunt. Pentru ca in loc sa las balta oameni care nu-mi faceau decat rau, am ales sa le fiu alaturi. Pentru ca am sperat ca dragostea pe care o impart, la un moment dat, se va intoarce la mine. De teama unui esec, am ramas prea mult timp la acelasi job. Speriata de singuratate am ales sa ma inconjor de oameni si nu de prieteni. Si am gresit.

Am invatat ca atunci cand esti intr-o situatie care nu iti aduce nimic bun, trebuie sa schimbi macazul. Fie ca e vorba de iubit, job sau prieteni. Oricat de mult te doare sufletul, e mai bine sa renunti. 

Nici nu stiu ce-i cu mine azi. Toamna e de vina, evident. De data asta insa aleg sa caut solutii si sa nu ma mai tem de lucruri noi.

Sa avem un sfarsit de saptamana frumos, alaturi de cei dragi!

 

6 gânduri despre &8222;Nu stiu sa renunt. Si gresesc.&8221;

  1. Ana Maria zice:

    May fata mea draga , sunt in asentimentul tau oan handrit prasent , cum ar zuce americanu’. 😀
    La mine , in chiar clipa asta , nu ploua , dar e o ceata de NU vad acoperisul casei de peste drum 😀 Bine ca nu ploua. 😀
    De ce omul nu trece mi departe?Sa iti zic parerea mea : pen’ca , in umila-mi opinie , asa ne-a indoctrinat morala crestina si sociala in care suntem crescuti si educati.Iti suna cunoscut „Intoarce si celalat obraz?” Eeee? Personalitatile noastre de umani au fost modelate astfel incat sa fim fericiti cu duhul si usor de impartit si condus.E chestie de antropilogie si istorie….si multi oameni sufera.Ti-am facut capul patrat 😀
    Cat despre meteodependenta oamenilor…asa cum esti tu sau eu 😀 , asta tine de imprejurarile sociale si financiare in care ne aflam la un moment dat.Aminteste-ti ca au fost nenumarate dati cand , poate , a plouat cu galeata , dar erai vesela , linistita si bucuroasa…in compania unor oameni draguti sau pur si simlu facand activitati dragi tie.
    Imi pare rau ca esti …trista…insa e bine sa incerci sa vezi inainte , sa zici ceva ce te impulsioneaza si sa treci mai departe. Eu am cumva atitudinea aia , daca iti amintesti , a lui Scarllet O’Hara cand Rhett Buttler o paraseste „Si maine e o alta zi”. Mi-a placut caraterul asta ,Scarlet , din „Pe aripile vantului”. Cumva m-am regasit in rautatea ei si ambitia si curajul femeii. E greu sa te schimbi si sa modelezi un caracter la o anume varsta , insa nu e imposibil de facut ,macar , retusuri..crede-ma! 😀
    Te imbratisez si iti doresc o zi cat mai placuta!

    P.S. Incearca un vin rosu fiert , o carte de aventura si o camera cu vedre catre gradina….la mine face minuni. 😉

    • ella zice:

      Mercy Ana!! E clar ca asta cu indoctrinatu’ din mosi-stramosi a lasat niste sechele in personalitatea noastra…
      Ai dreptate si la partea cu meteodependenta. Ma tem ca are mai mult de-a face cu instabilitatea (aia financiara), iar asta ne face uneori sa vedem lucrurile mai negre decat sunt in realitate. Probabil de asta reuseam sa zambesc si-n zilele cu ploaie…
      🙂 Acu’ pe bune, daca as avea niste bani in buzunar (si zic de bani de tocat aiurea, nu de aia de facturi sau rate) ce mi-ar trece mie meteodependenta daca m-as urca intr-un tren si as pleca 2-3 zile la Brasov, de exemplu 🙂 si as cumpara cadouri pentru mine si pentru astia dragi mie!! Cred ca as zambni chiar daca afara ar ploua cu galeata si ar tuna-non stop! E clar, sunt superficiala!!!!

  2. Hapi zice:

    Inaintam din inertie chiar si cand nu suntem multumiti. Din comoditate , unii. Iti trebuie o motivatie interioara ca sa mergi mai departe si mereu exista frica de esec sau ca „mai departe“ nu inseamna neaparat „mai bine“
    Cred ca tu esti o fata curajoasa si o sa reusesti sa schimbi macazul daca vezi ca drumul pe care mergi nu ti potriveste.

    • ella zice:

      Am avut ani de-a randul teama asta, de esec, de nou… Acum incerc sa ma vindec si sa gasesc un drum al meu. Sunt inca in cautari, ce-i drept, insa nu o sa renunt pana nu o sa gasesc drumul asta, al meu 🙂

Lasă un răspuns

