„Anunt: gazele se inchid!”

Astia de la Distrigaz si-au propus sa-si bata joc de noi. Sau sa ne puna nervii la incercare. La sfarsitul saptamanii am gasit anuntul de mai jos, lipit bine in poarta. Eu si ceilalti 30.000 de insi din oras.

 

Adica pentru aproape 40 de ore, urma sa nu putem folosi centralele termice. Cu alte cuvinte, adio caldura, apa calda si posibilitatea de a gati sau incalzi ceva de mancare. In orasul asta al meu, nu mai exista incalzire centralizata de 20 de ani, asa ca va imaginati surpriza. Majoritatea au centrale de apartament, si nici dracu nu are reseuri sau alte chestii de incalzit. Si ce posibilitati ai, mai ales daca stai la  casa? Mi se pare penibil sa te duci sa iti iei 3 aeroterme pe care sa le folosesti 2 zile (nici nu vreau sa stiu cat ar costa). (De imprumutat nu prea aveai de la cine, ca intreruperea se intampla in tot orasul, asa ca toti aveau nevoie de o sursa alternativa de incalzire). Si sa te speli 2 zile, cu frigul de afara, folosind apa rece. Ca unde sa o incalzesti?? La bec? La caldura unei lumanari parfumate? Si aia care au bebelusi ce fac? Hai ca astia mai mari, ne punem o patura in cap si stam asa…

Initial am zis ca asta e, trecem peste. Pana m-am trezit congelata. Si m-am dus la bucatarie sa-mi fac o cafea fierbinte si sa ma incalzesc nitel. Si fa-ti cafea, daca ai cum! Ca aragazu’ fara gaze, nu functioneaza 🙂 Ok, ma duc sa ma spal pe ochi si pe dinti. Cu apa calda ca gheata.

Norocul fu cu cuptorul cu microunde. La care am facut ceai de cafea. Si mi-am incalzit apa cu cana, sa ma pot spala pe ochi. 🙂 Si da-i si injura…si intreaba-te de ce dracu’ nu au facut bransarea la noua magistrala asta vara, cand era cald afara si nu foloseam incalzirea. Si ma puteam spala si cu apa rece.

Iar aseara la 18, urma sa se intample minunea. Sa dea drumu’ la gaze, adica… Nu era vorba de caldura, ca din fericire rezolvasem partial problema asta. Ci asteptam cuminti, la rand sa ne facem o baie ca lumea, dupa cele 2 zile in care ne-am spalat cu apa incalzita in cana la microunde 🙂 La 18.30 pun mana pe telefon si sun la Distrigaz, ca vedeam negru. Si surpriza, m-au anuntat ca…se mai amana nitel. Azi de dimineata la 8, tot nu se intamplase minunea. Si suna iar….Abia dupa 50 de ore, am reusit si eu sa ma spal ca omu. Iar acum am duc sa rezolv mormanu’ de vase murdare. Ca evident, nici pe alea nu am avut cum sa le spal.

poza nu-i a mea, insa e facuta de cineva din oras de la mine

3 gânduri despre &8222;„Anunt: gazele se inchid!”&8221;

  1. Ana Maria zice:

    Curata nebuneala , treaba asta cu opritul gazelor….Dar , ca la noi la nimeni! 😀 Bine ca s-a rezolvat si ai rezolvat problema imbaiatului! 😀
    Hai la o prajitura cu gem de zmeura , sa te indulcesc! 😉

Lasă un răspuns

