New entry, de noiembrie

-site-ul Asos, despre existenta caruia eu nu stiam. Iar cand am aflat ca preturile sunt chiar mici iar transportul gratuit, am decis sa vad si eu despre ce e vorba. Si am fost uimita. Au produse de outlet cu reduceri  de pana la 70% si rochite faine cu preturi incepand de la 30 de euro, sau chiar mai putin… Mie mi-a placut mai ales ca au si o gama pentru cele care nu au tocmai dimensiuni de top model. Iar modelul de mai jos, costa 13 euro 🙂

Sau astea doua.

Prima costa 25 de euro, iar a doua cred ca in jur de 30. Pana acum nu am apucat sa comand, insa m-ar bate gandul la modul cel mai serios. La prima comanda, se face si o reducere de 10 euro.

Am vazut ca in ultima vreme, tot mai multa lume isi comanda chestii de pe net. Voi ati incercat? Ati fost multumiti? 

D & M Market. La mine in oras, evident nu exista, insa am gasit in Pitesti. Si mi-a placut. O gama variata si preturi ceva mai mici decat in restul magazinelor.

caietul de retele. Al meu. Da. 🙂 Am transformat o agenda veche, in caiet de retete 🙂 Am zis eu ca-s pe cale sa devin o adevarata gospodina.

rochitele. Fortata de imprejurari, am inceput sa le port. Cu alte cuvinte, cum hainele mele au ramas in Roma, a trebuit sa ma inbrac cu ce lasem in tara. Adica fix chestii pe care inainte nu le-as fi purtat nici picata cu ceara. 🙂 Acum le port si chiar imi place. Ba chiar ma gandesc ca daca as avea cum,mi-as mai cumpara cateva!

esarfele. Inainte nu existau in garderoba mea. Apoi prin vara, mi-am luat una din Elvetia, sa o tin amintire 🙂  si au urmat altele, primite cadou. Iar acum, de cand s-a racit afara, nu mai ies fara o esarfa la gat. 🙂

2 gânduri despre &8222;New entry, de noiembrie&8221;

Lasă un răspuns

