Culori pe unghii

Pe langa noua mea pasiune, aia cu gatitul, m-am apucat si de pictat. Pe unghii. Ale mele, evident. Ciudata cum sunt, nu am fost in viata mea la salon sa-mi fac unghiile. Asa ca mereu mi le-am facut eu, acasa. In 99,9% din cazuri, cu lac incolor. 🙂 Iar acum am zis ca n-ar fi rau sa experimentez si la capitolul asta. Asa ca am inceput. Iar primul rezultat, a fost asta.

Evident, poza fiind facuta de mine, este neclara. Si da, am unghiile in 3 nuante de albastru 🙂 Facute de mine, in cateva minute 🙂

Apoi, cand o sa-si ia blonda culori si ustensile, vrea sa incerce si modelul asta. (cred ca in loc de ustensile o sa folosesc o scobitoare, sa vedem daca merge.ramane de cumparat oja galbena).

Iar de sarbatori, ar fi de incercat urmatoarele modele:(aici imi cer scuze, nu stiu cui apartin pozele).

 

4 gânduri despre &8222;Culori pe unghii&8221;

Lasă un răspuns

