Despre Romania si oameni frumosi

In astia 2 ani de cand am eu blogul, am scris de multe ori chestii care m-au secat cumplit, la noi in tara. Aici scriam cat de interesant e sa te trezesti dimineata si sa nu ai apa. Se intampla anul trecut. In postul asta povesteam recent cum am petrecut cele 50 de ore, cand Distrigazul nostru cel iubit, a intrerupt furnizarea gazelor naturale in tot orasul. Evident intreruperea s-a facut cand afara era ger si nu vara, cand ar fi fost mai simplu pentru toti consumatorii. In urma cu nici o saptamana, spuneam aici despre motivele care m-ar determina sa plec din tara. Acum daca e sa fiu sincera, am si plecat din tara, si nu doar o data. Si as mai pleca, ce-i drept. Pentru ca momentan, situatia de la noi nu e tocmai roz. Pentru ca locurile de munca se dau, de prea multe ori, pe pile si relatii. Pentru ca salariile, in cazul oamenilor normali, sunt rusinos de mici. Pentru ca sunt unii, si-s destui, care-si bat joc de Romania.

Cu toate astea, nu ma vad crescandu-mi copiii departe de Romania. As pleca, insa nu definitiv. Pentru ca aici, in tara asta cu strazi neasfaltate, am familia mea. Aici e mama care o sa devina intr-o zi, bunica bebelusului meu. Aici sta al meu frate care o sa fie unchi pentru o buburuza de om. Aici e acasa.

Cu toate injuraturile de rigoare aduse unora de ne conduc tara, cu toti nervii varsati pe la ghisee in timp ce platesc rate sau facturi, cu mentalitati depasite, cu sefi retardati si uneori cu oameni tampiti 🙂  aici e locul unde m-am nascut. Romania.

Campania „Romanii sunt destepti”  mi-a amintit ca la noi in tara, sunt si oameni speciali. Oamenii care se gandesc si la altii, oameni care incerca sa aduca zambete pentru cei necajiti. Aici in Romania e Frumusica, cea care impreuna cu alti oameni minunati, a pus bazele proiectului „Kids for Kids”. Cea care a ales sa se implice trup si suflet, sa adune jucarii pe care unii copii le-ar fi aruncat, si sa le ofere altora care nu stiu ce inseamna cuvantul „jucarie”. Aici sunt cei care au pus bazele proiectul Shoe Box, oameni care vor sa devina Mos Craciun, pentru copilasii sarmani.  Aici e Manafu, cel care a decis sa il ajute pe baietul care isi facea temele in farmacie  si sa ii ofere cate 10 euro, pentru fiecare post despre Romania. Si am zis sa scriu si eu. Despre Romania (chiar daca nu mereu, posturile sunt „de bine”) . Despre tara asta, pe care o iubeam prin 2009. Si ma gandeam, ca daca acum nu o mai iubesc la fel de mult, nu e vina ei. Ci a unora de o conduc. Iar pentru ca vin sarbatorile, eu vreau sa cred in minuni.

Si vreau sa cred ca or sa mai fie si altii, dispusi sa scrie despre Romania si implicit, sa il ajute pe baiatul ala necajit, care nu isi doreste decat sa invete.

3 gânduri despre &8222;Despre Romania si oameni frumosi&8221;

    • ella zice:

      🙂 Sincer, as fi preferat o alta tema de iarna, insa nu am gasit 🙂 Ce-i drept, erau si altele frumoase foc, insa erau premium si trebuiau platite 🙂 asa ca m-am multumit cu asta!

Lasă un răspuns

