Din week-end

273312271106575028_hI8UybOm_c

 

Intentia a fost de a desena niste Mos Craciuni pe unghii. Rezultatul nu m-a multumit si m-am rezumat la buline. Astea.

DSC01509

 

Apoi filme.

Natale a Miami

natale-a-miami-558282l-175x0-w-a0b4e5b9

The ramen girlMV5BNjMyNjE3NzE0NF5BMl5BanBnXkFtZTcwMDI3MjY1Mg@@._V1._SY317_CR5,0,214,317_

A few best man

fewbestmenposter03

Daca nu stiati, saptamana asta vine Mos Nicolae 🙂 Iar peste alte 3 saptamani, Craciunul. Apoi Revelionul. Si asa a mai trecut un an. Iar eu inca nu-s pregatita sa fac bilanturi.

7 gânduri despre &8222;Din week-end&8221;

  1. Ana Maria zice:

    Imi plac unghiutele tale….in 13.12 sunt si eu programata la manichiura , dar cred ca renunt la gel si ma dau pe manichiura standard…e mai fain…poti schimba culoarea cand doresti.

    • ella zice:

      Aveai un model tare fain pe unghii. Simplu si elegant 🙂 Eu nu mi le-am facut niciodata la salon, insa as incerca macar o data, sa le fac cu gel.
      Sa pui poze, sa ne arati ce a iesit!!

      • Ana Maria zice:

        Sigur…o sa pun!
        Din pacate nu am rabdare sa stau cu un model atat vreme…sau cu o culoare.Tura asta de geluiala a fost o piatra de incercare pentru mine…asa ca am realizat ca gelul pe unghii nu este pentru mine.

Lasă un răspuns

