Ganduri pe hartie… ?!

Ma intreb cati dintre noi am trimit sau primesc, de sarbatori, felicitari traditionale, prin posta…

mesaje_citate_craciun2010

Cred ca mai toti ne-am obisnuit sa primitem sms-uri, sa dam un telefon sau un mail. Ca-i mai simplu. Si mai rapid. Eu una, cred ca am ani buni, de cand nu am mai trimis o scrisoare sau o felicitare. Recunosc. Si probabil, la fel si voi. 🙂 Am avut anul trecut o tentativa, insa …n-am mai ajuns. Si mi-a parut tare rau.

Iar azi ma gandesc ca daca sunt totusi printre voi cativa ce-si doresc sa primeasca in cutia postala o felicitare, sa faca bine si sa-mi trimita adresa, in privat. Iar eu o sa trimit in schimb, un gand bun si cateva randuri asternute pe hartie.

17 gânduri despre &8222;Ganduri pe hartie… ?!&8221;

  1. Raluca-Mihaela Ungureanu zice:

    Nici mie nu-mi plac felicitarile electronice sau sms-urile. Si-am incercat sa fac in genul „ce tie nu-ti place, altuia nu-i face”. Si asa de 2-3 ani scriu si trimit felicitari si carti postale cat de mult pot. Pentru ca aceiasi bucurie pe care o simt eu primind o astfel de felicitare REALA, la fel se bucura si cel caruia ii trimit 😛

  2. Ana Maria zice:

    Ce draguta esti! 🙂
    Eu ma numar printre cei ce trimiteau basculante de felicitari , de absolut toate sarbatroile importante ale ortodoxilor….dar m-am lasat de sportul asta…e mai economicos si s-au bucurat si destinatarii ca i-am lasat in pace 😀 [se simteau ,bietii oameni , datori sa imi scrie inapoi ;)]

    • ella zice:

      Ce frumos… 🙂 Eu abia astept sa primesc anul asta,prima felicitare! Cred ca sunt ani buni, de cand nu am mai primit una! Ma bucur tare mult sa aflu ca mai sunt si oameni ca tine, ce tin la traditii! Felicitari!

Lasă un răspuns

