De-a valma, din decembrie

De 1 decembrie am decis sa nu scriu nimic. La televizor am dat drumul abia pe seara. Si apoi mi-a parut rau. Era mai bine sa nu-l aprind deloc. A fost ziua noastra, a romanilor. Insa nu avea sens sa scriu sau sa va urez. Poate ca-mi lipseste sensul ala de patriotism, atat timp cat ma gandesc ca as mai pleca un an (doi) prin tari straine. Nu spun ca nu-mi place tara noastra. Spun doar ca la ce ofera in acest moment, eu…n-am ce sa aleg. Sa speram in vremuri mai roz.

Pe Mos Nicolae l-am sunat sa-l anunt ca mi-a luat cercei in forma de fulg. A urmat o pauza lunga. Apoi i-am explicat ca eu i-am ales si el ii va plati 🙂 Alta pauza. Si i-am amintit ca a uitat sa-mi aduca brad. (Asta ca sa priceapa cu ce fiinta pretentioasa are de-a face) Iar un alt Mos, mi-a adus dulciuri, oja „crepacioasa” 🙂 si o pereche de Uggsi 🙂 Da, cizmele alea calduroase pe care mi le doream de multa vreme 🙂 Plus o crema si numarul de telefon al unul nutritionist 🙂 Sooo i’m hapi 🙂

Azi ninge iar eu am testat oja „crepacioasa”. Pentru prima incercare, ma declar satisfacuta. Apoi i-am desenat mamei Mos Craciuni pe unghii 🙂 si am facut (mai mult mama, ce-i drept) placinta cu mere. Iar acum ma ocup de niste felicitari. Una a si plecat inca de vineri, ca sa fiu eu sigura ca ajunge la timp. Restul vor fi expediate luni.

Ma gandesc sa ma fac bruneta si-mi fac breton. I love this picture.

217228381996742189_inBvuDSB_c

V-am zis ca e bine acasa? Cand stau eu asa, la caldura intre patru pereti si nu dau nas in nas cu realitatea?

 

9 gânduri despre &8222;De-a valma, din decembrie&8221;

  1. frmshk zice:

    Și uite, din toate cele înșirate, ai face bine să le vezi pe-alea cu plus, că sunt… 🙂
    Fă-te brunetă dacă vrei neapărat dar… cred că tot blondă-ți stă mai bine! 😛

    • ella zice:

      Si eu cred la fel, ca blondul ma reprezinta 🙂
      Probabil ca vreau brunet pentru ca am nevoie de o schimbare, de un impuls, sa merg inainte, sa lupt..sa ma zbat in continuare.

  2. Ana Maria zice:

    Ce culoare de oja crepacioasa ai primit?
    Pai daca nu te trage ata , neaparat , sa fi bruneta , de ce vrei sa schimbi culoarea? Io una , fara nici un apropos , nu m-as face niciodata blonda , nici macar roscata nu m-as mai face [am fost o singura data si mi-a ajuns].Asa ca nu actiona sub impuls de..nesiguranta.
    Cercei fulgulet? Fa-le poza , pliiiiiz! Arata-i si la mandea…ti loooog! [asa facea Luana , cand era mititica…cine crezi ca-i rezista la mocuta aia de miloaga?] 😀
    Cat despre tara noastra draga….nici eu nu mai am ce alege…eu am ratat startul si cand trebuia sa plec , am ramas in locul mamei…asa a fost sa fie.Dar sa mi se iveasca sansa de a pleca , chiar si la 44 de ani , as lasa dara de norisori in urma mea….si nu sunt tendentioasa. Eu nu mai am dor de absolut nimic din ce primesc aici…
    Sa ai duminica placuta , la caldurica si cu o cana de cafea aburinda…. 😀

    • ella zice:

      Ana, tocmai am pus de cafea 🙂 Cu vopsitul…nici nu stiu ce sa spun. Si mie mi-e drag de mine blonda (asa ascund cel mai bine firele albe, ca-n parul meu, astea albe au un procent incredibil de mare). Insa am parul lung si m-am tot vopsit mai mereu acasa…iar nuanta nu este una tocmai uniforma. Sa ma fac blonda la coafor, n-am bani asa ca varianta cu satenul ar fi si cea mai ieftina. Si as face si schimbarea aia, de care am nevoie. Ai insa dreptate, mai stau nitel asa, ca apoi o sa regret 🙂
      – Oja crepacioasa e asa, rosie, verde si alba 🙂 aseara am pus baza albastra si am dat cu alb crepacios 🙂
      – Iar cerceii, ca aici vine partea frumoasa, sunt de la Avon si au costat cred ca 7 lei 🙂 Ii gasesti si in catalogul curent, insa la 13 lei, daca nu gresesc. Pun imediat poza cu ei!
      O duminica faina si voua 🙂 Eu refuz azi sa ies din casa!

  3. Hapi zice:

    Si eu refuz sa ies din casa, m-am trezit cu o durere de cap venita de niciunde
    Asa ca ma lafai in confortul calduros ca o pisica, astept sa se coaca croissantele (am luat aluat la doza de la Netto dar sunt fresh, bestiale)

    • ella zice:

      Ce poate sa fie mai fain decat sa stai la caldura, cu niste croissante proaspat scoase din cuptor si o cafea buna?
      Sper sa scapi repede de durerea de cap, sa te poti bucura de duminica asta 🙂 La mine, de cele mai multe ori, migrenele trec cu o cafea tare 🙂

      • Hapi zice:

        Mi-a trecut si mie pe la jumatatea zilei,nu ma asteptam . De obicei ma tine pana a doua zi si am foarte rar o astfel de durere de cap
        Cred ca m-a ajutat Hrusca :))

Lasă un răspuns

