New entry, de decembrie

Cred ca luna asta cel mai mult am iubit cerceii de la Mosu’cercei-fulg-de-nea~m_4305983Iar pentru ca Ana-Maria m-a intrebat cum arata, am zis sa pun si o poza cu ei in realitate. Ce-i drept, in catalog arata cam ciudat. In realitate sunt mult mai draguti. Adica asa.

cercei fulg de nea

– Cizmele mele Ugg. Nu ‘or fi ele tocmai frumoase insa sunt incredibil de calduroase. Iar iarna trecuta, le-am simtit lipsa.

– Gama de produse Cien de la Lild. Eu am folosit samponul si balsamul pentru par uscat si degradat si am fost incantata de calitatea lor. (Nu e vorba de minuni, insa penru cati bani am dat, a fost ok.) Apoi un gel de dus cremos si o spuma de baie cu miros de portocale. 🙂 Si nu in ultimul rand, dizolvantul de unghii fara acetona 🙂

8 gânduri despre &8222;New entry, de decembrie&8221;

    • ella zice:

      Multumesc!
      Hapi, eu dupa ce am probat prima pereche, am zis ca nu-i mai las din picioare. Nu poti sa iei UGG-uri cand e zapada topita ca intra imediat apa in ele, insa daca e frig afara si eventual gheata pe jos, sunt super.

Lasă un răspuns

