Leapsa de sarbatori

Azi raspund la  leapşa de sărbători propusă de Aliceee Traveler, la iniţiativa celor de la Giftland. Cine are timp si vrea sa raspunda, poate sa lase un comentariu la Aliceee pe blog, la postul de aici, si are sansa sa castige si niste „hainute” noi pentru laptop. Iar acum, sa trecem la intrebari 🙂

1. Care este sarbatoarea voastra preferata dintre: Sf. Andrei, 1 decembrie si Ziua Nationala a Romaniei, Mos Nicolae, Craciunul sau Revelionul?

– Recunosc ca eu nu prea iubesc iarna 🙂 Daca ar fi sa aleg sarbatoarea preferata, as alege trei. Mos Nicolae si Mos Craciun, ca-i rost de cadouri (si cine nu iubeste cadourile) si Revelionul ca-i prilej de chefuit 🙂 .

Cadouri sub Brad

sursa poza aici

2. Enumerati trei activitati preferate de sarbatori.

1- Serile linistite, cand ascult colinde si admir bradul impodobit. (anul asta inca n-a ajuns bradul, insa il astept cu nerabdare)

2-Ceaiul cald cu miere si planurile pentru sarbatori, facute cu cei din familie.

3- Sa caut cadouri pentru cei dragi.

cadouri_oferite-17225-17249

sursa poza aici

3. Ce cadouri va place sa daruiti celor dragi? Ce cadouri ati alege de pe site-ul Giftland si cui le-ati oferi?

De obicei sunt foarte atenta la ce-si doresc cei din jurul meu. Si de la dorintele lor, pleaca ideile de cadouri.  De pe site-ul Giftland as alege cani personalizate 🙂 sau stikuri de memorie, tot personalizate 🙂 Cui le-as oferi? Pai celor dragi mie 🙂 si celor din familie.

4. Unde v-ar placea sa petreceti Craciunul? Dar Revelionul?

De Craciun mi-as dori sa-i iau pe ai mei (mama si al meu frate) si sa ii duc in afara tarii, la Viena, Paris sau Roma :-). Intr-un loc cu multi oameni, unde sa te poti plimba prin targuri si sa poti vizita locuri frumoase. 

Targul-de-Craciun-Viena-2

De Revelion, as alege Austria 🙂 sau Elvetia. Pentru mine, Revelionul inseamna moment de relax, asa ca as alege o cabana micuta, undeva la munte, intr-o zona cu muuulta zapada.

Austria-Ski-landul-Salzburg

sursa poze aici si aici

5. Care este wishlist-ul vostru pentru aceasta iarna? 

Am invatat sa ma limitez doar la lucruri pe care mi le permit 🙂 (Asa ca am deja oja „crepacioasa”, cizmele Ugg si cerceii in forma de fulg de nea).  Daca ar fi sa visez as nota un job, o excursie in afara tarii, hainute de iarna, o geanta noua, un aparat foto, un telefon nou 🙂 si…ma opresc aici 🙂

6 gânduri despre &8222;Leapsa de sarbatori&8221;

  1. addicted zice:

    Oriunde as fi cu el mi-ar placea sa pretrec sarbatorile. Fara membrii familiei aproape m-am obisnuit dar fara el… nu. Totusi de ar fi sa aleg o locatie ar fi Paris! 🙂

    • ella zice:

      Eu am stat prea mult timp, departe de ai mei. Iar acum, incerc cumva sa recuperez timpul pierdut. 🙂 Cat inca mai pot, merg pe zicala „Craciunul cu ai tai, Revelion cu cine vrei” 🙂
      Iar despre Paris…e un vis. Sper insa sa nu ramana la stadiul asta, de vis. Candva, sper eu sa si ajung acolo, macar pentru o zi 🙂

      • addicted zice:

        Mie nu imi e asa usor sa fiu de sarbatori cu ai mei desi suntem in aceeasi tara… dar cand ajung, la fel ca si tine, incerc cumva sa recuperez timpul pierdut. 🙂

Lasă un răspuns

