Despre 2012

2012 a fost un altfel de an. Nici nu stiu sa-l definesc. A fost un an plin. Un an cu multe schimbari de planuri. In care am crescut, zic eu. Am iertat, am incercat sa uit si sa merg mai departe.

Asa cum am promis la sfarsitul lui 2011, anul asta m-am ocupat de mine. Am incercat lucruri pe care mi le doream de ani buni. Si am gatit, m-am apucat de sport, am incercat sa mananc sanatos, mi-am facut unghiile, mi-am cumparat cosmetice si am invatat sa ma machiez :-), am citit, am vazut filme, am vizitat cat am putut, am stat la soare, am inotat, mi-am cumparat haine colorate (eu, care aveam toate hainele negre sau cacanii), am trimis felicitari. Iar pe final de an, am stat cu ai mei. I-am desenat mamei Mos Craciuni pe unghii si am vazut cu al meu frate,  filmul pe care il vedeam in copilarie, la fiecare Craciun: „Home Alone 2”. 🙂

Insa poate cea mai importanta realizare e ca am invatat sa accept ca-s lucruri si situatii pe care nu le pot schimba. Oricat de mult mi-as dori eu. Am invatat ca trebuie sa accept lucrurile asa cum vin. Am invatat ca e ok sa incasez suturi de la viata si sa urlu de durere, insa dupa ce am terminat de jelit, trebuie sa ma adun, sa las trecutul in urma si sa privesc inainte.  Am invatat sa ma accept asa sum sunt 🙂

Ianuarie, februarie si martie- am lucrat intr-un ritm infernal. Cu liber, cateva ore duminica. Si probleme mari cu conexiunea la net. Probabil ca si daca as fi avut net, nu aveam cand sa scriu 🙂

M-au amuzat teribil italienii. Dupa ce au cazut cativa fulgi, mergeau pe trotuare cu bete de sky. Si daca tot s-a intamplat fenomenul asta incredibil, adica a nins :-), ei au inchis scolile :-))) Cum sa iasa pe vremea aia din casa???

N-am respirat lunile astea. Insa chiar si asa, m-am apucat de sport si am incercat sa inteleg ce e cu mancarea sanatoasa. Am facut sport on-line, impreuna cu Casatorita. Iar Frumusica, a reusit sa imi ridice moralul, de fiecare data 🙂 Si am citit.

M-am indragostit de mandarinul din gradina.

Aprilie- am dat o fuga pana acasa si mi-am facut ochelari noi. Apoi apoi am inceput un nou job in Roma,  am avut o casa noua si un prieten extraodinar. Wolf. 🙂

DSC00904

Mai- am aflat ce inseamna sidromul bipolar… si m-am indragostit de mancarea chinezeasca.

Iunie  – am locuit in padure, undeva langa Viterbo (San Martino al cimino). Intr-un loc fara semnal la telefon si fara net. Si am avut parte de asa ceva. Daca nu era job-ul, cred ca stateam toata ziua in apa.

DSC00915

Pe la jumatatea lunii, am mai dat o fuga pana acasa.

In iulie Mi-am facut de cap, la termele din Viterbo. Ziua la Termele papilor. Iar seara la termele „Le masse di san sisto”. Cam asa arata zona, pe inserate. Tare frumos 🙂 Mai ales ca apa era calda, calda… Si doar cativa oameni.

terme di san sisto

sursa poza, internet

Iar in week-end, cand veneam la Roma, m-am apucat de shopping, ca tot era sezon de reduceri. Si mi-am luat cele mai colorate haine din viata mea. Si margele cu inimioare. 🙂

Impreuna cu cativa prieteni, am mers la Lacul Braciano. A fost o zi faina 🙂 Intai am vizitat castelul Odescalchi.

castelul odescalchi

Apoi ne-am plimbat cu vaporasul. Si am luat pranzul in cel mai romantic loc vazut de mine, pana acum. Pe marginea lacului Bracciano.

bracciano

August – Am ajuns in capitala Elvetiei, Berna. Si mi-a placut tare mult. Am muncit si in pauze, am vizitat cat de mult s-a putut.

berna

Septembrie – Tot in Elvetia. Munca si plimbari 🙂 M-am indragostit de H&M si de C&A . Plus Deichmann. 🙂

zyglogge

Octombrie – am venit iar in tara si urma sa incep iar munca la Roma. Insa „surprise” 🙂 S-au modificat conditiile si n-am mai plecat. Am ramas acasa. Dupa socul incasat, am inceput sa caut solutii. Pana acum, n-am gasit nici macar una 🙂 Dar caut.

Intre timp, am vizitat Brasovul. Iar impreuna cu al meu frate, am facut prima sedinta foto. Si am inceput sa gatesc 🙂 Si sa-mi cumpar oja colorata. Am inceput sa port rochii 🙂

Si m-am vazut cu surioara mea cea mica, Imperfect Girl.

Noiembrie si decembrie – Am facut poze, am vazut zeci de filme, am dormit, am citit bloguri si am cautat solutii.

Cam asa a fost la mine, anul ce sta sa se incheie. Pentru voi, ce a insemnat 2012?

14 gânduri despre &8222;Despre 2012&8221;

  1. Hapi zice:

    O, dar stiu c-ai avut un an plin! Cu de toate, bune si rele. De fapt e mult spus „rele” numai pentru ca nu mai ai jobul ala
    Ai vazut niste locuri superbe!

    • ella zice:

      Cu jobul, e un pic ciudat pentru ca eu lucrez inca din vremea cand eram studenta. Si chiar nu stiu sa stau degeaba 🙂 Plus ca-mi lipseste ..stabilitatea financiara 🙂

  2. Mihaela Anghel (@MihaelaAnghel) zice:

    Da, ai avut un an plin. Ai facut de toate. 🙂
    2012 nu a fost un an chiar grozav pentru mine. Desi am facut si eu destul de multe. Am incercat sa-mi schimb cariera, am realizat insa ca nu mai pot sa o iau de la capat cu invatatul, ore, ascultari la tabla, examene. Am devenit mai cocheta, am inceput sa am mai multa grija de cum arat si cum ma imbrac. Am renuntat sa port mereu blugi si adidasi. Am inceput sa fac bijuterii. Si ar mai fi multe de zis… 🙂

    • ella zice:

      Faptul ca te-ai pus pe tine, in prim plan e un lucru extraordinar. Uneori uitam de noi, uitam ce ne dorim si punem accent pe alte lucruri…
      Uite, si eu am renuntat la blugi si adidasi si am inceput sa port rochii 🙂
      Iar bijuteriile facute de tine sunt superbe! Acum imi vin in minte niste cercei cu fundita din metal si pietricele colorate. Superbi 🙂 Si te invidiez ca ai incercat sa-ti schimbi cariera. Eu tot incerc de aproape 3 luni…si n-am niciun rezultat…

  3. Ana Maria zice:

    Pana la urma , al tau 2012 a fost in echilibru , zic eu , dupa cele citite aici si as zice ca pozitivul a stat la egalitate cu negativul. 🙂
    Iti doresc un 2013 dupa dorinte si vise , cu realizari multiple si satisfactii fara limite!

    • ella zice:

      Multumesc Ana!! Multumesc la fel !!
      Da, a fost un an plin, in care am muncit pe branci, insa si asa a fost cu muult peste 2011 🙂 Eu una sunt fericita ca am reusit sa-mi vindec niste rani mai vechi si am invatat sa privesc spre viitor 🙂

      • Ana Maria zice:

        Dap , sa devi impacat cu tine insuti si sa realizezi ca nu esti super-woman , este o realizare! De acord cu tine! Ma bucur pentru tine! 🙂

      • ella zice:

        Daaaa! Inainte eram frustrata rau ca nu puteam sa fac nimic din ce-mi doream. Acum…le iau asa cum vin. Injur in barba si merg inainte 🙂

    • ella zice:

      Norocul meu a fost ca am tot schimbat job-uri si asa am apucat sa vad cate ceva. Insa in majoritatea timpului am lucrat si sambete si duminici. 🙂
      Iti tin pumnii si sper din tot sufletul sa ai parte de rezultate pe masura, pentru ca stiu ca meriti!

    • ella zice:

      Pai sa ne vedem noi doua, era deja restanta de anul trecut 🙂 Ca n-am reusit decat sa ne vedem pe fuga. Asa ca era pe lista cu „must to do”. Insa oricum, am adaugat!
      Si sa stii ca m-am gandit la tine si la faptul ca trebuie sa ne vedem, Dovada sunt vacutele 🙂

Lasă un răspuns

