Inteleg ca nici Apocalipsa n-a venit la noi. Bun.

apocalipsa

Chiar avem o tara ciudata, daca ne-a evitat pana si Apocalipsa. Si eu care ma pregatisem strasnic. Mi-am spalat pleata, mi-am strers oja ciobita si mi-am pus rochia de „zile bune”. Si Apocalipsa nimic. Am zis ca n-o fi venit pentru ca stau eu in padure, dar vad ca nici la voi n-a venit. 🙂

Zilele trecute, propunea Paul un exercitiu pentru Apocalipsa. Mai precis ne provoca sa spunem si mai ales sa facem, lucruri pe care le-am tot amanat de ceva vreme. M-am tot gandit la asta si am realizat ca in lunile astea de cand sunt acasa, am facut cam toate lucrurile pe care le-am amanat ani buni. Lucruri marunte, insa pe care eu nu le-am facut pana acum, din varii motive. Si lista a fost destul de mare. Asadar: am gatit si chiar mi-am facut caiet de retete, mi-am vopsit unghiile, m-am machiat, am purtat rochii, am revazut oameni dragi, am stat cu mama si al meu frate, am pus pozele vechi in album 🙂 am dormit pana la pranz, am invatat sa fac cafea, am lenevit, am facut cadouri, am adus zambete si am vazut filme. 🙂  Mai sunt si alte dorinte, insa cum nu depind doar de mine, nu le pot trece pe lista 🙂

Ce as mai face? Pai un copil 🙂 Motiv pentru care ieri pe Facebook am scris mare „Promotie de Craciun!!! Ia-ma de sotie acum si primesti gratis 2 copii!”. Si nimic. Eu am incercat 🙂

L.E. Tocmai am primit urmatorul comunicat: „Din cauza timpului nefavorabil si a drumurilor inzapezite din Botosani si Neamt, apocalipsa isi anuleaza toate evenimentele din Romania! Ne cerem scuze celor care au apucat sa cumpere buncare antiapocalipsa, a celor care ai-au facut provizii si a celor care ne asteptau astazi!
Cu respect, Apocalipsa!

7 gânduri despre &8222;Inteleg ca nici Apocalipsa n-a venit la noi. Bun.&8221;

    • ella zice:

      Cu placere 🙂
      Ma gandeam eu asa,ca sunt o mie de lucruri pe care vreau sa le fac (copil, permis, masina, casa a mea, job stabil), insa e important sa facem diferenta intre lucrurile care depind de noi si lucrurile care, oricat ne-am dori, nu putem sa le avem. Eu una, sunt impacata cu mine. Ce a depins de mine, am cam facut 🙂

Lasă un răspuns

