Vine Craciunul!

Curatenia generala. Facuta. Dovada au fost unghiile mele 🙂

Brad. Mosu’ l-a adus iar noi l-am impodobit 🙂 N-am mai avut de doi ani si chiar imi era dor!

Cumparaturile le-am facut si pe alea. (Am platit pana si facturile 🙂 ) Nu am luat nimic special. Traditionalisti cum suntem, Craciunul il vom sarbatori cu spaghete carbonara  🙂 si bomboane Raffaello plus trufe de ciocolata de la Dr. Oetker 🙂

Mosi Craciuni mi-am facut pe unghii. 

DSC01530

Pentru Mosi, m-am inspirat din poza de mai jos. Si cum manichiura se face „by my” si „at my home”, m-am rezultat la cate doi mosi pe fiecare mana. (Sa vezi fericire cand incerci sa faci ochisori la unghiile de la mana dreapta, folosindu-te de stanga 🙂 )

nail-art-babbo-natale-tutorial

– Si gata. Azi nu mai ies din casa. Si nici maine. Ma apuc sa citesc bloguri, sa vad filme, sa trimit mesaje si felicitari pe facebook. Sa ma bucur de linistea din jurul meu. Nu vreau sa ma gandesc la probleme, neajunsuri sau vise deindeplinite. (O sa am suficient timp la anu’)

Cred ca e primul Craciun in care sunt linistita si cumva impacata cu mine. Am incetat sa ma revolt si sa lupt in zadar. Invat sa renunt, incep sa accept si privesc inainte.

12 gânduri despre &8222;Vine Craciunul!&8221;

  1. Mihaela Anghel (@MihaelaAnghel) zice:

    Sper ca ai avut un Craciun de vis! 🙂 Unghiile sunt super, o idee foarte buna! Eu la mana dreapta nu reusesc deloc sa-mi fac unghiile bine. De fapt in general nu ma prea pricep sa-mi fac manichiura, nu cu culori si modele, asa ca mai bine merg la salon.
    Mi-ar fi placut si mie sa stau pe acasa zilele astea, dar am de mers in vizita, la rude. Am stat ieri pana pe la 12 noaptea ca sa pregatesc ultimele cadouri pentru ei, sa le impachetez. Sper sa le placa. 😛

    • ella zice:

      Frumossss! Din pacate, anul asta cadouri mi-am permis sa fac doar celor foarte-foarte apropiati… si nici de vizitata, nu prea am avut cum.
      Cat despre unghii…eu mi le-am facut mereu acasa. Nu am ajuns nici macar o data la salon. 🙂
      Sa ai o zi frumoasa, langa oameni frumosi!

    • ella zice:

      Mai bine zis am timp liber 🙂 Ca altfel, n-as fi indraznit nici eu! Adica pana acum, in astia 30 de ani, unghiile mele au fost mereu facut cu lac incolor… Nici nu indrazneam sa pun culoari pe unghii, ca nu as fi avut timp sa repar bucatile sarite 🙂

Lasă un răspuns

