Craciun linistit!

Mos Craciun

Sper ca macar azi, sa uitati de griji si probleme si sa va bucurati de ce aveti langa voi. Fie ca sunteti aproape sau departe, ca sunteti acasa sau prin tari straine, ca aveti familia langa voi ori sunteti singuri,  sunt sigura ca o sa gasiti motive sa zambiti sau macar sa va bucurati de o zi linistita! Va pup, oameni frumosi!

La mine Craciunul o sa fie acasa, langa oameni dragi, pe fundal de colinde si cu zambete. Da, e Craciunul  pe care mi-l doream de ani buni.

17 gânduri despre &8222;Craciun linistit!&8221;

    • ella zice:

      Asa am si petrecut!
      Si m-am gandit la tine! Pentru ca al meu frate a vrut tort cu reteta ta 🙂 Adica cel cu blat de biscuiti si 2 randuri de budinca!
      Te pup!!!!!

      • ella zice:

        Tortul ala a fost un succes de la bun inceput 🙂 Evident, reteta a fost luata de la tine! Azi l-am facut iar si, ca sa intelegi cat de nebuni suntem, s-a si terminat 🙂 Si am fost in 3, eu cu mama si al meu frate! Insa ma asteptam la asta, asa ca mai am si biscuiti si budinca, sa mai facem unul zilele viitoare!
        Motiv pentru care primesti multumiri din partea familiei 🙂 Eu ca nu ma mai seaca junioru’ cu replici de genu „ai 30 de ani si nu esti in stare sa faci nimic bun”, mama ca nu o mai bate fi-su la cap, si junioru care se linge pe degete 🙂

  1. addicted zice:

    Prima zi a fost lipsita de orice gand urat si a fost plina de odihna, papica si plimbareala draguta. 😀 Azi… incep program de weekend la work dar fiind de acasa tot simt ca sunt libera per complet. 🙂
    Sarbatori faine in continuare!

  2. Nice zice:

    Sarbatori cu bucurie, sanatate si veselie in continuare, Ella. 🙂 Craciunul presara liniste si pace in sufletele noastre, poate si de aceea il asteptam mereu cu atata nerabdare si entuziasm. 🙂

    • ella zice:

      Sunt sigura ca ai dreptate! Cred ca pentru multi, e singurul moment din an cand facem tot posibilul sa fim alaturi de cei dragi, cand incercam sa uitam de rele si sa ne gandim doar la lucruri frumoase!

Lasă un răspuns

