Astept 2013 pentru ca…

Inainte sa plec la o cafea, raspund la o leapsa primita de la Hapi. Asadar:

1. Aștept 2013 pentru că:- am o gramada de vise nerealizate in 2012.

2. La anul m-aș muta o lună în Bora Bora pentru că: – sunt indragostita de caldura si de apa. Si visez la lucrurile astea doua.

-sa pup delfinii

Bora bora

 

-si sa am parte de dimineti asa:

viaggi-file-924-600-500
3. 2013 ar putea fi diferit pentru că: am facut schimbari importante in viata mea  🙂

4. Ultima ceartă cu cineva am avut-o pentru că: cearta la modul serios, n-am mai avut de ceva vreme. Insa am „scandal” in fiecare zi cu al meu frate. Ultima data ca i-am furat sosetele si nu le-am pus bine in picior, motiv pentru care i le-am „hait” si din cauza mea are el sosete distruse :-))) Si n-am pus suficient ulei in salata (rusine sa-mi fie!!!)

5. Sunt dezamăgit/ ă de produsul „Kaufland” pentru că: era aglomerat si m-au impins aia cu carucioarele de ziceai ca suntem la omor. (Ok, nu e vina Kufland, ci a oamenilor 🙂 ) Chiar nu am stiut ce sa scriu aici, in conditiile in care nu am mai incercat produse de care sa nu fiu multumita.

6. Aș mai retrăi luna decembrie din acest an pentru că: am fost acasa, langa ai mei. Si a fost bine si liniste.

7. Sunt mai înțelept/ înteleaptă cu un an pentru că: am invatat sa renunt la lucruri/oameni care-mi faceau rau si am inceput sa privesc in viitor. Am invatat sa nu-mi mai fie asa frica de „nou”.

8. Gratis, în clinica unui estetician as încerca intervenția micsorare a sanilor si liposuctie  pentru că: as vrea sani mai mici si visez sa dispara, peste noapte, aripioarele 🙂

9. As face schimb de job cu primarul pentru că: as face niste investitii serioase la mine in oras.

10. La sfârșit de an îmi fac întotdeauna – sau nu-mi fac niciodată un bucket list (lista cu lucruri faine de văzut/făcut/îndeplinit) pentru că : eu imi fac planuri si liste peste liste 🙂 ca e dreptul meu sa visez 🙂

10 gânduri despre &8222;Astept 2013 pentru ca…&8221;

    • ella zice:

      Sarbatori frumoase si tie!!
      Sincera sa fiu, am multe dorinte insa sunt si constienta ca multe dintre ele nu depind de mine, ci de banii dispobilili 🙂

    • ella zice:

      🙂 Eu am tot avut idei d-astea crete. Am renuntat cand am vazut ca e mai scump decat implantul si e si riscant 🙂 Hardu’ meu mai da rateuri si nu stiu cum s-ar descurca..

Lasă un răspuns

