Wish-list pentru 2013

406626_376539215770560_1970286760_n

Intai de toate, visez la stabilitate. Pe toate planurile. 🙂 M-am saturat sa fiu mereu pe drumuri, sa fac bagaje, sa schimb case, sefi si avioane. Vreau un loc al meu, un job al meu, cat mai aproape de cei dragi… 🙂 Stiu insa ca nu o sa pot sa le am pe toate in 2013, dar macar vreau sa incerc.

Apoi vreau sa am grija de sanatatea mea. Preventiv. (Recunosc ca pana acum, la medici m-am dus numai cand sufeream la modul serios) Pentru asta deja am facut un pas mare si in februarie am programat un ITP partial :-). Si pe la dentist, nu ar fi rau sa mai trec. Tot preventiv.

Si dupa astea, sa ma ocup de mine. (Sa continui cu ce am inceput anul asta) Am multe de recuperat. Asa ca 2013 va fi un an in care vor predomina cuvinte precum : slabire, miscare si mancare sanatoasa. Anul asta am facut niste pasi importanti, iar in 2013 vreau sa ii definitivez. Sau macar sa pun in practica ce am invatat in 2012. E sanatatea mea la mijloc!

Vreau sa visez mai mult, sa calatoresc, sa va cunosc pe voi 🙂 , sa zambesc cat se poate, sa citesc, sa invat lucruri noi, sa stau cu ai mei, sa gatesc mai mult si mai bine :-), sa fiu iubita si sa iubesc. Vreau sa incerc lucruri noi, sa experimentez, sa cunosc oameni si sentimente noi. 

As vrea sa nu mai aflu ce e ala stres, sa nu mai am parte de probleme, sa nu aflu ce e deznadejdea, sa nu ma las doborata si sa nu am asteptari de la altii. Sau daca nu s-o putea asa, sa am taria sa accept lucrurile asa cum vin si puterea sa ma ridic de fiecare data.

Sincera sa fiu, vreau si lucruri materiale. O, daaaa. 🙂 Un telefon nou, eventual sa dau si examen pentru permis de conducere, niste haine in culori cat mai vesele, o sedinta la un hair-stilist care sa reuseasca sa-mi scoata o culoare uniforma si o tunsoare faina:-), sa-mi iau o rochita de la Asos, sa vad Parisul sau macar sa apuc sa vad locuri frumoase de la noi din tara. Si as mai vrea sa pot sa aduc zambete multe, pentru cei dragi.

Iar voua, va doresc sa aveti parte de oameni frumosi, sa zambiti si sa luptati pentru visele voastre!

120-happy-new-year-2013-greeting-card-free-vector-illustration

14 gânduri despre &8222;Wish-list pentru 2013&8221;

  1. Nice zice:

    Ella, e normal sa-ti doresti stabilitate dupa un an in care te-ai plimbat prin Italia si Elvetia. 😀 Macar asa, ca schimbare de decor. Banuiesc ca esti foarte tanara si ai o mare putere de munca si de asemenea un curaj enorm. Felicitarile mele, eu tremur si cand merg pana la colt de strada. :)) Glumesc, insa nu m-as avanta sa lucrez prin tari straine. Ma chinui de ani de zile sa-mi gasesc aici, in tara, un job. Intr-un an am fost somera si a fost cel mai fericit an din viata mea pentru ca am avut in sfarsit liniste, m-am ocupat de marea mea pasiune, blogul si am calatorit in calitate de turist prin Catalunya.
    Sa ai parte de toate lucrurile frumose pe care ti le doresti, un 2013 plin de bucurii, sanatate, iubire si prosperitate! 🙂 La multi ani! 🙂

    • ella zice:

      Multumesc la fel, Nice!! Sper sa avem cu totii un an ma bun! TREBUIE!!!
      Asa tinerica nu-s, adica am aproape 31 de ani, iar plecarile mele au fost cumva fortate de imprejurarile financiare. La momentul ala nu-mi permiteam sa stau nici macar o luna somera 🙂 Acum insa s-au mai linistit lucrurile si de 3 luni sunt oficial fara munca. Asa ca am respirat si cum ai spus si tu, m-am bucurat de linistea mult visata 🙂

    • ella zice:

      Mercy, Ana!!! Iti doresc multa fericire, tie si intregii familii 🙂 !!!
      Eu gasisem un stilist fain in Roma insa…doar pentru radacini si cateva suvite mi-a luat 80 de euro. 🙂 Sa ma tunda si sa-mi faca tot parul cred ca nu-mi ajung 200 de euro, asa ca renunt…si stau asa pana oi gasi o varianta convenabila.

      • Ana Maria zice:

        Adevarul este ca o freza la stilist costa si aici , din pacate :(.Poate nu chiar 200 de euro , insa suficient cat sa insemne un sfert de salariu mediu pe economie.

      • ella zice:

        De asta nu prea m-am dus eu la coafor 🙂 si prefer sa ma fac acasa 🙂 Au niste preturi….si unii dintre stilisti sunt varza-varza 🙂

  2. Ana Q. zice:

    La multi ani si in 2013 toate dorintele tale sa se implineasca!

    love,

    Ana Q.

    * _██_*。*./ \ .˛* .˛.*.★* *★ 。*
    ˛.(´• ̮•)*˛°*/.♫.♫\*˛.** ˛_Π_____. * ˛* * * *
    .°( . • . ) ˛°./• ‘♫ ‘ •\.˛*./______/~\*. ˛*.。˛* ˛. *
    *(…’•’.. ) *˛╬╬╬╬╬˛°.|田田 |門|╬╬╬╬ . * *

Lasă un răspuns

