Inceput de 2013

A inceput frumos anul asta. In noaptea dintre ani am stat intre oameni, am ascultat muzica live, am vazut foc de artificii si apoi baut vin.  Sampanie am uitat sa luam, dar nu s-a simtit lipsa. Ca a fost tort si voie buna. Si am ras cu lacrimi, ascultandu-l pe Bobonete. A fost bine.

Iar pentru noul an m-am pregatit temeinic. Chiloti rosii am avut. Si sutien rosu, sa fiu prevazatoare. Si niste bani in buzunar, ca cica asa e bine. Poate de asta nu mi-a mers mie asa bine in ultima vreme, ca la trecerea dintre ani, n-am avut bani la mine. Ete ca acu mi-am luat. Numa’ norocu’ mai trebuie sa vina, ca eu m-am pregatit. Mi-am luat si fes rosu. Cu un mot cat China. Si bluza rosie. Cum am zis, facui de toate, numa’ sa fie bine.

In prima zi din an am stat cu ai mei. In varf de pat. Nici nu puteam mai mult. Ca dupa o noapte pierduta, ma recuprez ceva mai greu. Na, nu mai am 20 de ani.

Azi am primit niste vesti bune. Iar acum fac bagaje. Plec iar 🙂 De data asta, o sa ma intorc repede. Pe la jumatea lui februarie, ar trebui sa fiu acasa. Asa ca daca dispar de aici cateva zile, o sa lipsesc motivat!!

 

7 gânduri despre &8222;Inceput de 2013&8221;

    • ella zice:

      Multumesc! 🙂 Am avut noroc si am ajuns cu bine.
      Emotii am avut, sincera sa fiu. Ca la ultimul drum cu autocarul, pe la 4 dimineata, a atipit soferul 🙂 Atunci a fost noroc chior ca era treaz celalt sofer si a fost pe faza, dar…am tremurat nitel si atunci si dupa 🙂

      • ella zice:

        Am uitat sa spun ca a atipit soferu’ in timp ce eram pe un pod, in Austria. Daca faceam poc de la inaltimea aia, cred ca era nasol 🙂

Lasă un răspuns

