Sunt bine, da’ n-am busuioc

Si am ajuns. Nu am fost nici in autocarul care s-a rasturnat in Ungaria si nici in cel care a facut pana in Slovenia 🙂 Asadar, lenjeria rosie purtata de Revelion, mi-a adus un dram de noroc 🙂

Insa sunt suparata. Ca n-am busuioc sa-mi pun sub perna, si deci zero sanse sa-mi visez ursitul. Si nici gheata sa cad pe ea, ca sa am sanse sa ma marit anu’ asta. Asta e. Imi scrie in frunte „Nemaritata si-n 2013”.

Si nici net n-am, decat cand vor vecinii. 🙂

17 gânduri despre &8222;Sunt bine, da’ n-am busuioc&8221;

      • ella zice:

        🙂 Asa am zis si eu. Acum nu-mi ramane decat sa fac un efort si sa vin cu avionul, ca mi-a ajuns.

    • ella zice:

      Acum incerc sa fac pe dracu’ in patru sa vin cu avionu’ ca tare n-as mai vrea sa stau 30 de ore pe drum. Mie mi-e drag sa merg cu autocarul, insa …nu asa!
      Cat despre maritis…sa zicem ca nu ma grabesc. Mai repede m-as gandi la un copil….

    • ella zice:

      Visele ne dau puterea sa mergem inainte!
      La planuri incerc sa nu ma avant prea tare, sau cel putin nu la cele care impun chestii financiare, pentru ca la mine stabilitatea asta nu mai exista de ceva vreme. Insa sunt altele, putine ce-i drept, pe care le pot face si fara bani. Acolo vreau sa investesc!

  1. Nice zice:

    Pai cum asa, te-ai intors in Italia? Credeam ca vei ramane in Romania…
    Asta cu nevisatul ursitului imi suna atat de cunoscut… 😦 😛
    Mult succes, Ella si vecini draguti si generosi iti doresc. 😀

  2. ella zice:

    Aveam niste analize programate si cum erau si platite, am zi ssa nu le pierd. Era si pacat. Plus ca profit de zilele astea sa stau si cu nepotica mea 🙂 Si la jumatatea lui februarie, ma intorc acasa.
    La multi ani, inca o data, Nice!!!! Si mi-a parut rau ca n-am apucat sa iti urez aseara, la 12 noaptea, insa net-ul meu depinde de vecini 🙂

  3. Ana Q. zice:

    Eh, cu gheata mai e timp sa te impiedici si sa cazi usor, asa cat sa-ti prieasca la maritis. iar de busuioc, las` ca daca l-ai visa n-ar mai fi surpriza atat de mare si de frumoasa!
    in rest, bine ai revenit sanatoasa!

    • ella zice:

      Multumesc, Ana!! Din (ne)fericire, la Roma nu-i pic de gheata!!! S-a intamplat ca in ultimii ani sa fiu prin tari straine si in general, sa fiu singura, de asta am si momente cand imi doresc pe cineva langa mine 🙂

  4. Andera Y zice:

    Hmmm… tot incercam sa ma gandesc daca a functionat vreodata la mine treaba cu busuiocul, dar nu-mi amintesc. Ideea e ca am reusit si sa-l gasesc pe marele EL si sa ma marit fara busuioc si fara cazaturi pe gheata, deci poti sta linistita. Merge si fara, asadar nu-ti pierde speranta. 🙂
    Daca am inteles eu bine din celelalte comentarii, te plimbi prin Italia acum, deci tocmai bine pentru o intalnire cu soarta. 😀
    Succes si o zi colorata sa ai! 🙂

    • ella zice:

      Inteleg ca merge si fara busuoic 🙂
      Cat despre plimbari, nici nu stiu ce sa zic. De una singura, nu prea imi vine sa plec. Plus ca e o vreme ciudata, cu vant puternic si ploaie, asa cum is zilele de toamna la noi. Si mie tare nu-mi plac zilele astea… Tare-mi lipseste vara…

    • ella zice:

      Hapi, sper sa ajung sa vizitez Venetia! Atat ca mi se pare ciudat sa ma duc singura…Inca nu am decis…
      Iar in Roma, dupa ce am locuit 5 ani, deja mi se pare ca sunt ca la mine in oras…Insa cred ca merita un post!! Cine stie cand ma mai intorc…

Lasă un răspuns

