In doi. Sau de unul singur.

Mereu am crezut ca tristetile sunt mai usoare in doi, iar bucuriile, chiar si alea marunte, capata alta valoare cand ai cu cine sa le imparti. Sunt insa momente cand nu e nimeni. Si trebuie sa te adaptezi. Inveti sa te bucuri de unul singur. Sa faci cumparaturi, doar tu cu tine. Sa te gandesti la vacante in care pleci doar tu si o pereche de adidasi. Incepi sa-ti cumperi singur cadouri. Si pricepi ca daca vrei flori in casa, trebuie sa te duci la floraria din colt. E greu la inceput. Insa usor, ajungi sa te obisnuiesti. Ba chiar sa-ti placa, dupa caz.

you

16 gânduri despre &8222;In doi. Sau de unul singur.&8221;

  1. Ana Maria zice:

    Parca o aud pe sora-mea…avea 27 de ani…si era ca in postarea ta .Si peste doi ani era mamica.Acum e mama eroina , are 3 prunci frumosi si alintati! 😀
    Cheer up ,Ella! Ce e al tau e pus deoparte… 😉

  2. Nice zice:

    Eu cred, si acum vorbesc din experienta proprie, ca mai bine singur decat singur in doi. Desigur, e bine sa ai un partener de viata, dar unul care sa te inteleaga, sa te respecte, sa te iubeasca si care sa te completeze. Si care sa-si doreasca de la viata acelasi lucruri pe care ti le doresti tu. Ei bine, eu nu prea am intalnit barbati care imi impartaseau viziunea asupra vietii. Iar sa stai cu cineva doar ca sa nu fii singur nu stiu daca e o solutie.

Lasă un răspuns

