Complicate-s legile Romaniei

De cateva zile bune, imi bat capul cu niste legi. Ori am imbatranit eu, ori …nu stiu. Cert e ca n-am retinut mai nimic.  Si nu pot sa nu ma intreb cum am reusit sa trec prin cei patru ani de facultate. Stiti cumva tehnici prin care sa retin si eu ceva din legile astea?? Cum s-or desucrca in sesiuni, studentii de la Drept??? Da…ramane o mare dilema.

Si daca tot am stat eu in casa, am reusit sa fac si doua minuni, pe care numai eu puteam sa le fac. Nu stiu cum am reusit, insa pe la 1 si ceva (noaptea evident) mi-am sunat fostul sef :-).  Am luat telefonul de pe masa, sa il pun langa pat…si n-am idee cum am reusit sa-l sunt pe individu’ cu pricina. Buba e ca omu’ e fericitul posesor al unei neveste geloase. Am incercat eu a doua zi sa dreg busuiocul…sper sa fi si reusit 🙂 S-apoi am reusit performanta sa-mi bag un deget in priza. La propriu. Norocul fu ca nu m-am curentat rau. 🙂 Doar mi-am prajit o bucata de deget.

1184

Si trebuie sa ma laud. Am schimbat primul pampers din viata mea. Si m-am indragostit de nepotica mea de un an, care sta in brate la tac-su si se uita impreuna la meciuri 🙂 Spre rusinea mea, abia acum am inteles cam ce inseamna sa ai un copil mic in casa. De frumos, e frumos. Dar greu. Foarte greu, as zice.

Voi sa aveti un sfarsit de saptamana frumos!!!

Eu o sa-mi fac de cap cu niste pizza si bere 🙂 (Imi e permis, pentru ca m-am tinut de sport si mancare sanatoasa!)

17 gânduri despre &8222;Complicate-s legile Romaniei&8221;

  1. Ana Maria zice:

    Din postarea ta , eu inteleg ca nu ai stat degeaba , ci ai avut realizari…nu e usor sa nimeresti cu degetul in priza , sa suni din intamplare si sa schimbi un scutec , daca nu ai facut asta niciodata…asa ca te felicit si spor la invatat! 😀
    Apropos , impulsul electric ar fi trebuit sa te ajute la retinut legile alea…nu?Ma gandesc la terapia prin socuri electrice… 😀

    P.S. Hai ca am glumit! 😀 Sper ca esti bine si iti doresc sa reusesti sa deslusesti treaba cu legile alea [e firesc sa nu le pricepi , ca-s romanesti…una o anuleaza pe cealalta].

    • ella zice:

      Realizari de astea marete nu am mai avut de ceva vreme 🙂 Si terapia cu socuri electrice se pare ca nu are efect la mine. Asa ca ii dau inainte cu tocitul, ca logic bag de seama ca nu e mai nimic, in legile astea. Sper doar sa nu ma chinui fara folos.

  2. Nice zice:

    Haha, m-am distrat copios cu aventurile tale, esti geniala! :)) 😀 Cred ca se impune sa sergi cat mai repede din agenda toate numerele de telefon „periculoase”. :)) Am reusit si eu sa sun din greseala pe cineva ieri, telefoanele cu touch screen sunt teribile. 😛
    Multumim asemenea, Ella. Nu ne inviti si pe noi la o bucata de pizza italiana? 😀

    • ella zice:

      Eu nici macar nu am tocuh-screen, sa am o scuza 🙂 Insa dupa faza asta am facut niste modificari in agenda, ca pe primar il cheama la fel ca pe al meu frate si tare n-as vrea sa ii confund 🙂 Ca am facut in trecut si o gafa de genul asta,
      Cat despre pizza, eu sper sa apucam sa ne vedem la o pizza reala, chit ca n-o sa fie ea italiana ci de pe la noi 🙂

    • Ana Maria zice:

      Draga al meu , nu cauta logica legilor romaneste , ca e posibil chiar sa ajungi la terapia cu socuri electrice 😀 Asa ca invata pe dinafara si cu asta basta.
      Mi-am amintit : cand am terminat eu liceul (undeva prin era dinozaurilor ,ca eram colega ci Tiranosaurus Rex :D) am vrut la scoala militara , adica mama , nu eu…la intendenta , adica aia de se ocupa cu partea economico-administrativa a APV-istilor (APV= armata pe viata). Si era un examen numit contabilitate , eu veneam din liceu de matematica-fizica , de unde naiba sa stiu contabilitate , de care nici nu auzisem pana atunci? Si ma duce maica-mea la meditatii de contabilitate , o fosta profa de conta , iesita la pensie si care bantuia din primavara si pana in toamna, manastirile Dobrogei ,o doamna extraordinara. In fine si merg eu acolo , de fiecare data ma astepta cu masa pusa (mi-era o rusineeee) si daca nu mancam nu vorbea cu mine si i-am explicat cum sta treaba si mi-a spus asa :”Cand ai sa sti Tatal Nostru fara nici o greseala , cap -coada , ne apucam de contabilitate primara…pana atunci , vi aici (mergeam la ea acasa) , vorbim ce vrei tu , te ascult la Tatal Nostru si cand il sti ,incepem.”. Mi-a luat 3 saptamani sa il invat…de ce?Pentru ca nu vedeam nici o logica in poezia asta si de ce trebuie sa ma milogesc eu pentru painea cea de toate zilele?Ca doar muncesti pentru asta , nu pica din cer… 😀 In fine , in a treia saptamana , cu vreo 2 zile inainte de a merge la profa , am invatat poezia cuvant cu cuvant , fara nici o logica…pur si simplu dupa melodia cuvintelor.Si acum o stiu… 😀 Contabilitate am facut putina vreme si nu prea mi-a ajutat la examenul de atunci , insa ca si exemplu din patania mea : nu cauta logica lucrurilor , daca nu e necesar….ia totul de-a gata…vei avea timp de logica , dupa ce treci puntea… 😉
      Spor la treaba! Te pup! 🙂

      • ella zice:

        🙂 Deci nu e vine mea ca nu pricep nimic! Inteleg ca se intampla si la altii. Atunci ii dau cu memorarea, cat s-o putea. Azi am luat si pixuri si carioci colorate si ma apucai sa scriu pe hartie. Poate da roade memoaria vizuala. Si multumesc pentru incurajari!! Chiar aveam nevoie!

  3. frmshk zice:

    hmm… pe unde era priza aia, p-aci pe la noi sau pe alte meleaguri? că nu mai știu pe unde ești… ce faci….
    cu copilul… ei, Ella… povestea-i lungă… nu-i păpușă… :))) și câte mai sunt pe lângă schimbatul scutecelor care, oricum, se întâmplă de câteva ori pe zi… :)))

    • ella zice:

      Nu eram la mine acasa, ca acolo nu cred ca as fi patit 🙂 Sunt tot in Italia, mai am putin si vin acasa.
      Cu copilul, stiu ca nu-i papusa…insa am vazut cat de greu este sa il cresti departe de familie. Cat de complicat e cand ai ceva de facut si nu ai cu cine sa il lasi o ora. Sau ce influente poate sa aiba un copil asupra relatiei de cuplu…Nu mai vorbesc de responsabilitatea pe care o ai, 24 din 24 …si pentru urmatorii zeci de ani 🙂

    • ella zice:

      Ma bucur ca iti place. De multa vreme eram in cautarea unei noi teme, insa abia acum am reust sa gasesc una cat-de-cat ok. Eu, de cate ori ajung in Italia, mi se pare pacat sa nu gust din pizza lor 🙂 Incerc insa sa nu exagerez.

  4. miszadri zice:

    :)) interesant. Mă gândeam că am vrut la un moment dat să dau la Drept, dar mă bucur că nu am facut-o. Să-ti trăiască nepoțica.

  5. Hapi zice:

    Sunt grele Ella (legile) pentru ca unele exista dar nu au actele normative de aplicare, sunt lansate asa, in eter….si-n plus se schimba mai ceva ca norii pe cer .
    Si eu ma zbat sa le pricep ca sa rezolv probleme administrative in firma dar uneori nici cei din spatele ghiseelor nu stiu sa le explice
    Unde mai pui ca unele se bat cap in cap!

    • ella zice:

      Exact asa vad si eu situatia. Chestii neclare, ce pot fi interpretate in fel si chip, care pe alocuri se bat cap in cap…Ceva de groaza, pe bune. Si cand ma gandesc ca pana acum m-am chinuit cu o singura lege. Sa vezi fericire cand m-oi apuca de restu’ 🙂

Lasă un răspuns

