De unde cumpar o nevasta???

Eram in metrou in Roma. Se aude pe fundal o manea de toata frumusetea. Ca ton de apel, evident. Si raspunde individu’ de langa mine. „Si ce mai faci fa? Te-am visat azi noapte. Eheee ne luasem casa, eu zugraveam tigla iar tu dadeai cu sapa in gradina si aruncai cu pamant dupa mine. Frumos fa…. Auzi, da tu m-ai visat? Eeee….Faceam dragoste, stiu eu… Si eram viril, nu-i asa?”. Si afiseaza un zambet de toata frumusetea, ocazie cu care se observa mai toti dintii lipsa. Evident ca omu’ orocaia la telefon de parca era cu vitele pe izlaz si nu-l auzea Maricica din batatura. Si toti cei din metrou se uitau la el ca la maimute. Din fericire, lumea nu intelegea si ce spunea masculu’ feroce. Apoi se ridica cu mandrie pe scaun si da sa iasa din metrou, manganindu-si satisfacut burta ce-i iesea de sub tricoul mult prea scurt si prea mulat pe sunci. Acu’ ce sa zici, daca omu era viril??? Probabil de aia si purta blugi din aia precum colantii ce scoteau in evidenta oole din dotare.

Si zilele trecute am auzit una si mai tare. Eram la masa si era cat pe ce sa-mi stea mancarea-n gat.”La ce sa iti cumperi masina de spalat vase? Pai nevasta la ce o mai iei??„. Booon. Asadar, nevasta= masina de spalat vase. Iar nevasta functioneaza si pe post de bucatareasa. Perfect. Daca-i asa, vreau si eu una. 🙂 De unde se cumpara???? Ca-s profund interesata!!! Daca nevasta asta are si leac pentru raceala mea, e si mai bine. Si poate se pricepe si sa calce rufe, ca mie tare nu-mi place.

22 de gânduri despre &8222;De unde cumpar o nevasta???&8221;

  1. PersonalitateAutentica zice:

    din pacate exista si astfel de oameni..si sunt destul de multi..
    insa ..schimbarea vine cu fiecare nou individ ce refuza sa accepte si sa adopte o astfel de atitudine, ca cea de mai sus-descrisa! pare a fi un cliseu, dar chiar asa e.. schimbarea vine din noi!

    • ella zice:

      Fara indoiala, schimbarea vine din noi. Cred ca astfel de mentalitati ar disparea, daca nu ar fi si femei care ar accepta sa fie tratate ca niste obiecte utile in gospodarie.

      • PersonalitateAutentica zice:

        foarte adevarat..numai ca femeile alea au fost educate de alte femei..de aceea e f importanta schimbarea..de la noi insine..
        iar noi insine, vom naste si baieti si fete.
        marele talent si adevarata constiinta extinsa aici se observa..fiul meu va deveni partenerul altei femei..asa cum fiul alteia a devenit partenerul meu..iar fiica mea va deveni partenera fiului altei femei…echilibrul este f important!

      • ella zice:

        Fara indoiala, totul pleaca din copilarie, din familie…. Atata timp cat copilul creste intr-o familie unde mama e folosita pe post de masina de spalat vase, asta o sa pretinda si el de la cel/cea care ii va fi alaturi. Ca baiat i se va parea normal chiar sa-si bata nevasta pentru ca asa facea si tatal lui, iar ca fata, sa accepte fel de fel de …situatii neplacute pentru ca asa a vazut ca accepta si mama ei. Sper sa gresesc, insa eu asa vad lucrurile.

  2. Ana-Maria zice:

    Pe cat e de amuzant articolul asta , pe atat este si de trist…N-as sti de unde poti cumpara o nevasta , insa stiu ca se pot gasi si gratis , mai ales daca dai peste una disperata sa scape dintr-o viata in care se duce tot in jos.
    Rasu’-plansu’ !
    Si iti mai vine sa te mariti? 😛 Nope! 😀

    • ella zice:

      Nu rad, mai ales ca replica cu nevasta si masina de spalat vase, venea din partea unui tip insurat de vreo 40 de ani, ce lucrase prin nu stiu ce minister… Adica nu era chiar scapat de la coada vacii. Asa cum ai zis si tu, nici macar nu poti sa dai vina pe lipsa educatiei…

  3. Nice zice:

    Replici si comportamente care par decupate mai degraba din epoca de piatra decat din secolul 21. Din pacate mentalitatile barbatilor romani sunt extrem de invechite. Am facut eu un articol mai demult si toti (cei care au comentat) au recunoscut cu mandrie ca sunt „traditionalisti” si in ruptul capului nu vor sa se dea pe brazda(adica sa se modernizeze, cu toate cinsecintele ce decurg de aici). Deh, e mai convenabil asa. 😦

    • ella zice:

      Nice, pot sa inteleg o astfel de mentalitate de la cineva trecut de 60 de ani, de exemplu 🙂 , de la cineva crescut la tara sau care nu stie ce e aia scoala. Insa de la cineva destul de apropiat de varsta cu mine, mi se pare de neacceptat. Of…

  4. Andera Y zice:

    Pe mine m-a amuzat articolul. Intr-adevar, nu atat de tare continutul cat modul de a povesti. 😀 Judecand dupa continut, parca deja nu ma mai mira astfel de specimene de oameni. E trist si totusi asta-i lumea in care traim. Cat despre ideile unor barbati despre sotii sau despre femei in general cred ca e un subiect aprig dezbatut si nu se va termin aprea curand. Din fericire, prefer sa ma axez pe oamenii care merita, oamenii care inteleg o convietuire in armonie cu urcusurile si coborasurile aferente, cu unicitatea fiecaruia. Din fericire exista si ei. 🙂
    Zi frumoasa sa ai!

    • ella zice:

      Fara indoiala sunt si oameni frumosi, si pe ei trebuie sa punem accentul. Insa eu am un soc ori de cate ori auz astfel de mentalitati. Iar cand cuvintele astea vin din partea unei persoane care a trecut nitel si pe la scoala si nici nu a apucat comunismul, sunt de-a dreptul marcata.
      O zi faina si tie!!!

  5. Hapi zice:

    Stii tu ce fel de „roma-ni” sunt in metrourile marilor metropole europene in afara de turisti si de cei care lucreaza cinstit….tot felul de neciopliti de-astia veniti de ocazie

    • ella zice:

      Hapi, am momente cand las capul in jos, de rusinea lor… Cand am venit prima data aici, ai mei mi-au zis sa ma feresc sa intru in vorba cu romanii ca nu stiu peste cine dau. Sau daca aud vorbindu-se romaneste sa ma prefac ca nu inteleg 🙂 Cu timpul, am inceput sa le dau dreptate… Drept e ca sunt si romani ok, nu neg asta. 🙂

  6. Tina zice:

    Daca imi permiti o replica la femeia = masina de spalat vase. Fapt real. Fata unui colonel vine si ii spune lui taica-sau ca se marita. Se marita, se marita, si pace. Parintii tot incercau sa o convinga ca n-are rost sa se lege la cap asa de tanara, ca are viata inainte etc. etc. Ea nu si nu. Pana la urma taica-sau enervat la culme ii zice: „De ce dracului sa iei tot porcul numai pentru un carnat?”
    Frumos blog 🙂

Lasă un răspuns

