Cum sa ajungi in posesia unui inel de logodna. Varianta mea.

Sunt convinsa ca cele mai frumoase cadouri pe care le primeste o femeie sunt cele pe care si le face singura. Si  cum nu mai cred in Fat-Frumos insa un inel cu diamant parca mi-ar surade, in cazul meu, cea mai romatica situatie de a intra in posesia diamantului, ar suna cam asa.

Marilyn-Monroe-Diamonds-29664

Eu cu banii in mana si lacrimi in ochi. (La gandul ca o sa platesc cinci ani rate pentru un inel, ma emotionez maxim). Ajung in fata altarului magazinului mult visat. Ma uit la modele mai ceva ca vitelu’ la poarta noua si dintr-un colt al unei tejghele, imi face cu ochiul un inel dragut. Dragoste la prima vedere!!! Ma asez sfioasa in genunchi, mai ceva ca babutele la biserica si il intreb daca vrea sa fie „forevar” al meu.

tumblr_m52nd2ouzt1qb4jz0o1_1280

Vanzatoarea se uita chioras iar eu ii explic ca m-a lovit o criza de ficati si-mi trece doar daca ma pun in genunchi si zambesc. Femeia pare sa ma creada si-mi promite ca si ea o sa incerce tehnica, mai ales ca am asigurat-o ca are efecte pe termen lung. Intre timp, inelul pare sa sclipeasca si mai tare, semn ca-i de acord si ca cererea mea l-a dat gata. Dau sa-l probez si-mi vine de minune pe deget. Al meu e 🙂 E clar, dragoste pe viata.

woman_with_ring

Urmatorul  gand (dupa ce am vazut pretul) a fost: „Nu mai bine fugim in lume, noi doi? Ehhh. Fara sa platim? „. Nici n-apuc sa constientizez bine ideea, ca vad niste gorile care se uita fioros la mine.

images

Deci nu. Mai bine lasa. O sa fie intre noi o legatura trainica si mai ales, cu acte in regula. Cu animalele astea aici, n-avem cum sa scapam si sa avem o aventura fugitiva. Semnate actele, infig inelu’ pe inelar si ies mandra afara. Mergem sa sarbatorim evenimentu’ 🙂

Zambesc si-mi spun ca am impuscat doi iepuri dintr-o lovitura. Am inel si o sa capat si silueta mult visata, pentru ca legatura asta oficiala o sa functioneze si pe post de dieta. Dupa ce am achitat factura, nu mai am bani nici de mancare. Imi amintesc insa ca aia mai stiutori decat mine, spun ca „dragostea trece prin stomac”, asa ca-n urmatorii cinci ani, cat o sa platesc ratele la inel, o sa ma hranesc doar cu dragostea dintre noi.

Acest text este un pamflet 🙂 si face parte din ciclul „Nu ganditi ca mine” 🙂

sursa pozelor= internet

6 gânduri despre &8222;Cum sa ajungi in posesia unui inel de logodna. Varianta mea.&8221;

    • ella zice:

      🙂 Pe bune, eu o sa-mi cumpar singura inelu’. Deja m-am orientat spre model, ramane insa de vazul cum ma orientez sa obtin si banii sa-l iau. 🙂 Nu stiu cum e la altii, dar la mine apar mereu chestii mult mai importante decat un inel!!! Insa o sa-i vina si lui timpul!!!

      • Ana-Maria zice:

        Oooooo , cred ca daca nu iei decizia indiferent de situatie , nu vei avea inelul ala niciodata.Asa sunt eu : daca imi pica ceva cu trons , vreau.Si la prima ocazie ivita , nici nu mai gandesc logic , am cumparat si dupa mine potopul… 😀

      • ella zice:

        Nu stiu de ce, dar cred ca anu’ asta o sa fie al meu 🙂 Eu vreau un model simplu si micut, care nu e nici scump, asa ca nu e vorba neaparat de o suma mare. Pun poza cand apuc sa fac achizitia!!!

  1. Hapi zice:

    Daca m-as casatori vreodata nu vreau un inel. Am bijuteriile mele pe care le port in functie de cum ma simt, de ce sa tin o verigheta banala pe deget ani intregi? 😀

    • ella zice:

      Uite ca eu la partea cu verigheta nu m-am gandit pana acum 🙂
      Sunt in stadiul in care vreau sa-mi cumpar singura inel de logodna…asa ca pe moment, exclud varianta unei casatorii! Insa viata, nu se stie niciodata ce ne rezerva !!

Lasă un răspuns

