31 rocks!!!

Se facura 31…Cand? Nu stiu!! 🙂 Eu una as baga mana in foc ca am tot 18 ani!!! Atat ca buletinu’ ma tradeaza.

 

31birthdaycake

Va trimit tuturor o bucatica din tortul meu virtual! 9 februarie a fost o zi ca oricare alta, insa gandurile bune primite de la niste oameni frumosi, m-au facut sa zambesc sincer. Ce mai conteaza ca nu-s acasa, ca n-am avut tort sau ca n-am ciocnit un pahar de sampanie?

Uitandu-ma in urma, realizez ca anu’ asta parca a trecut ceva mai repede ca altii.

Cand citeam la altii ca la 30 de ani e varsta la care te schimbi, as fi fost in stare sa jur ca la mine n-o sa se intample. Uite insa ca s-a intamplat. Nu stiu daca are legatura doar cu cei 30 de ani, insa e clar ca in ultimul an au avut loc cele mai importante schimbari din viata mea.

Am invatat sa respir, sa iau lucrurile exact asa cum vin- cu bune sau cu rele, sa nu ma panichez si sa caut solutii- pentru ca la majoritatea problemelor exista undeva o rezolvare.

107c3fbdb8b8e7f1ce39b98d0bc62a9f

 

Am invatat sa ma accept asa cum sunt, uituca, neindemanatica, cu capul in nori, cu niste kilograme in plus… Si foarte blonda 🙂

tumblr_m8rq7tmeJ61qzr04eo1_500

Am invatat sa nu ma invinovatesc pentru reactiile altora sau pentru ca unii aleg sa se indeparteze. E decizia lor, nu a mea.

Am invatat sa las trecutul in urma, unde ii e locul si sa privesc in viitor. Inca nu stiu sa iert, insa am invatat sa trec peste tot. Si e bine si asa.

tumblr_m8m3buLmvY1qzr04eo1_500

Am invatat sa am grija de mine, sa ma duc la coafor (inca o fac cu teama in suflet), sa-mi fac unghiile, sa port rochii, sa folosesc o trusa de machiaj, sa-mi cumpar haine in culori vesele. Toate astea, intr-un an. Coincidenta sau nu, fix dupa ce am implinit 30 de ani.  Am invatat ca alimentatia sanatoasa e un lucru important, ca hidratarea corespunzatoare ajuta organismul iar sportul ar trebui sa fie prezent zi de zi, in viata mea.

Usor si timid, am invatat sa zambesc!!!

Am invatat ca atunci cand directia in care merg nu-mi aduce nimic bun, poate e cazul sa schimb traseul. Aici insa e cel mai greu. Pentru ca nu prea stiu sa renunt. Insa e clar…

250197_515851321761852_1538676180_n

Am invatat sa nu mai iau de bun, tot ce mi se spune si sa cer si o a doua/ a treia/ a patra opinie. Mai ales daca cei care furnizeaza informatiile, sunt oameni in halat alb. Se vede ca pana acum nu prea am avut de-a face cu medicii.

Iar lectia cea mai importanta am invatat-o acum, dupa ce am implinit 31 de ani. Sanatatea trebuie sa fie pe primul plan!!!

Intentionam sa fac si o lista cu 31 de lucruri pe care sa le fac pana la anu’ pe vremea asta, insa…cred ca o sa mai astepte. Daca aveti ceva idei/ propuneri pentru lista mea, le astept cu drag !!

16 gânduri despre &8222;31 rocks!!!&8221;

  1. Andera Y zice:

    La multi ani! Sa fii sanatoasa, fericita si iubita! 🙂
    Mi-a placut foarte tare sa citesc postarea asta si parca ma incadrez si eu pe acolo cu schimbarile, dar aparute un picut mai devreme. Sa ne bucuram ca suntem femei, zic!
    Zi colorata sa ai! 🙂

    • ella zice:

      Mercy, Andera!!! Eu chiar am simtit ca la 30 de ani am devenit femeie in adevaratul sens al cuvantului. Iar cei din jur, au observat si ei schimbarea, iar lucrul asta n-a putut decat sa ma bucure.
      Sa fim femei, cum bine ai zis!!
      Sa ai un sfarsit de saptamana minunat!!!

  2. Nice zice:

    Foarte frumoase gandurile tale in prag de aniversare, ai invatat foarte multe lucruri importante si utile. Si destul de repede, altii nu le pun in practica niciodata…
    La multi ani cu fericire, Ella, iti doresc sa ai parte doar de bucurii, sanatate de fier si iubire cat cuprinde! :*

    • ella zice:

      Multumesc, Nice!!! Drept sa spun, in momentul asta imi doresc doar sanatate 🙂 Cred ca e pentru a doua oara in viata mea, cand nu-mi doresc decat o buna doza de sanatate. Si niste bani 🙂 Pentru ca la noi, din pacate si sanatatea (pana la un punct) se poate cumpara cu bani!

Lasă un răspuns

