Era sa uit!!!!!!!!

Cum la mine ultimele zile-s cam la fel, era cat pe ca sa uit sa va urez Hapy Valentine’s Day!!!!!

6514529_700b

Si sa va arat un banc ce l-am gasit la Addicted. Mie mi se pare ca se potriveste de minune cu sarbatoarea de azi!!!

„- Iubito, dormi?
– Inca nu.
– Fa bine si te intoarce spre mine!
– Nu ma intorc!!…C-ai mancat ceapa!
– Da, dar tu ai mancat fasole!”

Later edit : Eu iubesc pe bune Valentine’s Day !! Insa cand lipseste magia (dupa cum bine zicea Loredana), nu pot decat sa fac haz de necaz! Ca am acceptat ideea sa-mi fac singura cadouri, e una. Insa sa-mi spun eu mie ca ma iubesc, nu. Nu e cazul !! 🙂

10 gânduri despre &8222;Era sa uit!!!!!!!!&8221;

  1. Nice zice:

    Nu ma dau in vant dupa sarbatoarea iubirii, o gasesc potrivita pentru tineri in general, pentru adolescenti in special. Mai ales pentru cei la inceput de relatie. 😀

    • ella zice:

      In principiu sunt de acord cu tine. Ma gandesc insa ca ar trebui sa ne oprim din ritmul asta frenetic al vietii si sa profitam de fiecare sarbatoare (chit ca e imprumutata) si sa le amintim celor de ne stau alaturi, cat de mult inseamna pentru noi.

Lasă un răspuns

