„Ce frumos as fi fost daca erai tu nora mea” :-)

Sambata trecuta am trecut sa salut niste oameni dragi. Am locuit mai bine de 3 ani in acelasi bloc si de fiecare data cand ajung in Roma, trec cu placere pe la ei. De data asta i-am gasit la firma, impreuna cu fiul lor, un tip super dragut, la vreo 35 de ani care lucreaza in politie. Am baut o cafea, mi-au povestit cum au reusit sa incheie o afacere cu statul iar eu le-am marturisit ca vreau sa ma intorc definitiv acasa.  Imi face placare sa stau de vorba cu ei si in mod special sa vad ca sunt si italieni care nu au conceptii deplasate despre romani. Ba chiar ii admira.

A doua zi gasesc urmatorul mesaj „Ce frumos as fi fost daca erai tu nora mea. M-as fi bucurat enorm! Te mai asteptam si saptamana viitoare. Sa treci neaparat!”. L-am citit de cateva ori si am fost tare mandra. 🙂 Mai ales ca vine din partea unui italian. Nu mai spun de fi-su. Ce drag mi-a fost de el :- ) (Aseara am trecut sa ii salut si am plecat cu cadouri pentru mama 🙂 )

Acu’ va pupa blonda care se duce la banca sa-mi inchida contul pe care l-a deschis  (degeaba) la o banca de aici. Sa vedem cati bani m-or pune astia sa le dau.

10 gânduri despre &8222;„Ce frumos as fi fost daca erai tu nora mea” :-)&8221;

    • ella zice:

      Asa mi-am zis si eu..dar se pare ca m-am trezit cam tarziu 🙂 Era tare draguttttt!!
      Ideea e sa ma intorc in tara, sa-mi gasesc acolo un drum…Insa daca nu o sa gasesc nici o varianta in urmatoarele luni, e foarte posibil sa plec iar. Peste putin timp se fac 6 luni de cand n-am job si chiar nu stiu cat o sa mai rezist.

      • ella zice:

        Hapi, in ultimele 5 luni mi-am cautat de munca oriunde. Ideea era sa fac un scarifiu si sa raman ceva vreme in Italia, insa si acolo e din ce in ce mai greu. Iar cum in tara am primit niste promisiuni, ma apucai de niste cursuri, tocit legi… acum nu-mi ramane decat sa astept sa vad ce o sa iasa din asta. Daca nu iese nimic, o iau iar de la capat..unde s-o putea 🙂

  1. Ana-Maria zice:

    Hai mah Ella , chiar vrei sa vi in tara? 😦 Ioiii , draga mea , mai gandeste-te…Chiar nu prea stiu care e situatia ta , dar zau asa…ce ai face aici?
    Uof…ai grija de tine!

    • ella zice:

      Ana, sincera sa fiu as mai fi stat eu prin roma insa si aici e din ce in ce mai greu. In 2011 am venit increzatoare in italia, insa dupa ce in 2 luni am tocat 1500 de euro incercand sa-mi gasesc de munca, am inceput sa vad lucrurile altfel. Acum am inceput niste cursuri in tara si ar trebui ca in curand sa ma ocup de niste fonduri europene. Sper sa iasa ceva, ca fara job nu mai pot sa stau mult, oricat de mult mi-as dori eu. Daca nu se intampla nimic in tara, imi surade ideea de a pleca in Malta 🙂
      Te imbratisez, Ana!!! Si ma bucur tare mult ca esti langa mine!!!

      • Ana-Maria zice:

        Sa ai gandul bun si intelept si sa faci cum e mai bine pentru tine! Sper , din tot sufletul , sa nu stai in constrangeri si clisee morale , ci sa faci asa cum iti dicteaza mintea si inima! iti tin pumnii!

      • ella zice:

        Multumesc inca o data, Ana!! In cazul meu e mai mult vorba de constrangeri financiare 🙂 care ma tem ca-s mai aiurea decat cele morale!!

    • ella zice:

      Multumesc, Tina!! Si eu sper, pentru ca de una singura mi se pare tare greu sa incep o viata noua, intr-o tara noua. Am facut-o cand aveam 20 si un pic de ani, insa acum as vrea stabilitate, printre ai mei. Insa daca nu s-o putea, imi fac iar bagajul si plec.

Lasă un răspuns

