Update la musuroi

Evident ca n-am renuntat la ideea de a face musuroiu de cartita. 🙂 Dupa ce am gatit doua tavi de cartofi cu carne la cuptor fara sa dau foc bucatariei, ma vedeam deja in finala la Master Chef. Asa ca i-am dat inainte cu musuroiu’. Iar mama, stiind ce odor are  in casa (si mai ales ca i-am afumat bucataria in cateva randuri) s-a gandit draga de ea, sa-mi aduca un blat deja facut 🙂

Asa ca ma apuc eu, cu blatu’ de-a gata, sa-l scobesc.  Curat bananele si le infig in gaura. Totu’ bun si frumos. Cu un zambet satisfacut pe moaca, scot frisca de la frigider si infig mixeru’. In loc de spuma alba si frumoasa cum vazusem eu prin poze ca trebuie sa iasa, la mine a rezultat o pleasca galbuie cu cocoloase. Bag destu’ si simt o aroma acra. Devin treptat neagra. Cu toate ca frisca nu era expirata, imi fu clar ca e de aruncat. Si dai si-njura. Dar cine sa renunte?? Eu, never.

Arunc un ochi in bucatarie si gasesc o budinca si-mi vine geniala idee sa inlocuiesc frisca cu budinca. Atat ca n-aveam lapte si am facut budinca cu apa si pentru ca am gasit si niste esenta de rom, am pus si d-aia peste.  Rezultatul: 🙂 Direct la gunoi. Deja devenisem neagra de nervi.

Caut iar si gasesc un praf de cremsnit (d-ala instant de la Dr Oetker) si-l fac si pe asta tot cu apa,  insa fara sa mai adaug esente. De data asta a iesit asa, o chestie…gelatioasa si transparenta. Nu avea un gust ok, dar ma gandesc ca daca pun Milka rasa peste maclavais si fac si o rugaciune, se intampla o minune. Si pun amestecul peste banane.   Ce-a iesit, m-a facut sa inteleg ca mai bine cumparam doua eclere de la cofetarie. Ca ieseam mai ieftin si puteam si eu sa gust ceva bun.

Si ca sa am si eu o satisfactie ca am gatit ceva, mama s-a sacrificat si s-a riscat sa scoata din tort, o bucata de banana. Iar catelul a mancat o margine de blat, pentru ca amestecul i s-a parut si lui dubios.

Insa musuroi de cartita, nu o sa mai fac prea curand, ca am epuizat stocul de injuraturi iar mie nu-mi place sa ma repet.

6 gânduri despre &8222;Update la musuroi&8221;

  1. Tina zice:

    :)))) haioasa esti! serios. am ras cu lacrimi.
    sa iti spun sincer, eu prefer sa cumpar prajiturile. alora le ies intotdeauna si sunt si super bune :)) la mine se mai intampla si accidente. si cat muncesc, si cat cheltui pe ingrediente si gaz si curent … serios de nu’s mai ieftine la cofetarie. si mi-s si odihnita :))

    • ella zice:

      Si eu, ani de-a randul numai prajituri cumparate am mancat. Recunosc ca in perioada cat aveam 3 job-uri, luam in oras si micul dejun si pranzul si cina, pentru ca imi era imposbil sa mananc acasa. Acum insa, cand am timp berechet am zis sa recuperez si sa ma apuc de gatit, insa se vede ca nu toate retetele sunt de nasul meu 🙂

    • ella zice:

      🙂 In ultima vreme, ce-i drept am avut si cateva experiente reusite iar lucrul asta m-a facut sa cred ca-s un geniu nedescoperit in ale bucatariei. Se vede treaba ca nu e chiar asa 🙂 La un calcul rapid, cu cat am dat pe blat, pe banane, pe frisca, budinca, crema de cremsnit si pe Milka, luam cel putin doua torturi deja facute :-)))
      Daca experienta cu blatul ala crescut juma de milimetru am zis ca e o intamplare, dupa ce am patit si a doua ora, as zice ca–i blestem :-))

  2. Ana-Maria zice:

    Perseverenta este mama intelepciunii! 😀
    Uite , acelasi musuroi il poti prepara singurica , cu aluat sfaramicios de tarta si cu restul ingredientelor.Nu se face greu aluatul ala , tot chichirezul este sa nu framanti mult si ingredientele sa fie reci. 😉
    Hai ca din greseli invata omul…. 😀 Uite , eu azi fac prima data in viata mea pasca , prajitura de aia , cozonac cu branza dulce , ce se haleste la Paste…dupa o reteta incompleta dintr-o carte de bucate de la Adevarul.Cred ca din lipsa de spatiu nu au fost date toate amanuntele…. Mno , vedem ce iasa si…Dumnezeu cu mila! Data viitoare mai ajustez …dupa chipul si asemanarea mea! 😀
    Te pup si nu renunta! 😉

Lasă un răspuns

