Ursuleti colorati de la Crystal Glamour

Ca bijuteriile sunt cele mai bune prietene ale femeilor, se stie din mosi-stramosi. Eu insa am aflat abia anu’ trecut. Cand mi-am luat primele „margele” colorate si eram atat de fericita incat puteai sa juri ca inimioarele de tinichea au venit la pachet cu o doza de fericire. Au urmat cateva bratari colorate si la fel de vesele. Si asa a inceput sa-mi placa sa port bijuterii. Nu am multe, ce-i drept, insa astea pe care le am, le iubesc la nebunie. Si nici nu-s valoaroase, inse mie mi-s dragi, ca-mi fac zilele mai frumoase. Si vreau mai multe, recunosc.

Pana acum am cumparat din magazine si de la tarabe din Roma si Elvetia, insa nu exclud nici varianta unor cumparaturi on-line. Am vizitat cateva site-uri iar cel care m-a intampinat cu mesajul „straluceste in fiecare zi” mi-a atras atentia. Is destul de dificila, insa am gasit aici cateva lucruri ce mi-au facut cu ochiul.

De exemplu,  setul asta cu ursi imi place tare mult. Cred ca ursuletii astia simpatici ar inveseli orice zi mohorata. 🙂 Si ar merge de minune la orice tinuta de vara, la o plimbare cu bicicleta (de cand Loredana s-a implicat in Skirt Bike, numai la asta mi-e gandul) sau pur si simplu, la o plimbare in parc ori un fresh de portocale, la o terasa. Mi-s tare dragi ursii astia, e clar. Mai ales ca s-ar asorta cu ursul pufos ce zambeste larg de pe portofelul meu rosu:-) (Da, la 31 de ani am portofel cu ursi, asta dupa ce pana anu’ trecut am avut numai portofele negre)
set-cu-cristale-swarovski-022530-84777~m_2723516

S-am mai vazut ceasuri. Multe ceasuri. Si pentru masculi si pentru femei 🙂 Si pentru ca  de ceva vreme incerc sa ma orientez la un cadou pentru mama, am gasit minunatia asta de la Guess . E simplu, elegant, rezistent (ca-i din inox) si ar sta tare bine la mana mamei mele. I love it!!!!! 🙂 Si daca ma uit mai bine, cred ca n-as sta rau nici la mana mea 🙂

guess-gigle-silver~m_4640243


Acum gata cu visatul 🙂 Sa aveti o saptamana frumoasa 🙂 Ca a venit primavara!!!!!

12 gânduri despre &8222;Ursuleti colorati de la Crystal Glamour&8221;

    • ella zice:

      Si mie mi-au placut tare mult 🙂 Din pacate is cam scumpi, insa cred ca fac toti banii 🙂
      La ce te-ai gandit ca ai spus ca ai vrea ceva nou? 🙂

  1. Annaisss zice:

    in general imi plac bijuteriile…si mai ales ceasurile. incerc sa nu imi cumpar ca am deja destule (si nu pot sa le port oricum pe toate), dar tot timpul as vrea o pereche de cercei noua 🙂 . Majoritatea le am primite si mi-s cu atat mai dragi. Am cateva care le port tot timpul si fiecare inseamna cate ceva 🙂

    • ella zice:

      Eu am fost mai incantata de ceasuri 🙂
      La bijuterii sunt mai ciudata, prefer lucruri mai personale, nu neaparat scumpe sau cu pietre Swarovsky,..insa de ursuletii aia colorati m-am indragostit din prima clipa!!

    • ella zice:

      Si mie!! Insa va mai trebui sa mai astept nitel, pana sa fie al meu 🙂
      Eu n-am avut ceasuri…Adica am avut unul, de plastic negru, primit cadou in urma cu muuulti ani si cam atat. Am vazut cateva modele faine si la Fossil, insa nici asta nu arata rau.

  2. Nice zice:

    Eu am vazut la ei niste cercei lungi, superbi. Si nu erau nici foarte scumpi. Mi-a ramas gandul la ei. 😀
    Dar de ce sa nu visam in continuare, caci primavara e anotimpul prielnic pentru o asemenea ocupatie? Mai ales in zilele ploiase, mohorate. Dar pe care mai nou la ador. 😀 La fel cum adori tu mai nou sa porti ursuleti la portofel. :))
    Primavara minunata, Ella. :*

    • ella zice:

      Mercy la fel, Nice!!
      Eu la cercei am niste probleme…daca nu sunt din aur sau argint, nu pot sa ii port pentru ca fac bube..asa ca am ramas cu 3 perechi de cercei, mari si late…cu ele trebuie sa ma multumesc.
      Tare mi-as dori sa ajung si eu sa iubesc zilele ploioase…Inca nu pot, dar sper sa ajung si la momentul in care sa-mi placa

  3. Tina zice:

    🙂 simpatici ursii tai. au bijuterii dragute acolo si nu par prea scumpe. Eu nu prea sunt lesinata dupa bijuterii (la pantofi salivez cu spor :)), dar am vazut cateva care chiar m-au pus pe ganduri.

    • ella zice:

      Ma bucur ca iti plac ursii 🙂 Chiar ma gandeam daca ar mai fi si altii dispusi sa ii poarte 🙂
      La mine e totul destul de nou, si la capitolul bijuterii si la pantofi 🙂 Din ambele categorii am foarte putine exemplare 🙂

Lasă un răspuns

