Caut primavara

Vremea asta ciufuta ma dispera maxim. Vreau soare, vreau primavara. Vreau iarba verde.

Vreau plimbari in parc, cu multi oameni, copii care se joaca si un lac unde sa ma plimb cu barca. Iar apoi o inghetata mare-mare 🙂 Si-un picnic cu oameni dragi si bere rece 🙂 Si tiramisu facut de mine. Vreau vacanta. Vreau sa calatoresc. Deci vreau, am zis!! (N-o sa-mi ajunga anu’ pentru cate vreau, e clar)

Simt acut nevoia de schimbari. De lucruri noi, oameni noi, sperante noi, vise noi, planuri noi.  Iar vremea asta asa mohorata nu ma ajuta sa uit de nelinistile mele.

Sa vina o saptamana frumoasa!!!

16 gânduri despre &8222;Caut primavara&8221;

  1. Ana-Maria zice:

    Si eu….dimineata cand am vazut soarele , era sa o iau razna de bucurie.Din pacate mi-am revenit rapid…ca s-a lasat ceata si frig.
    Cica dupa Pastele ortodox vin rapid zilele de canicula…

    • ella zice:

      Adica inca o luna de ploi???? Offff…o sa se duca pe apa sambetei si ultima mea doza de optimism…
      La noi a fost frumos ieri si am iesit un pic….si chiar mi-a prins bine. Pacat ca de azi, incep ploile…

      • Ana-Maria zice:

        Din pacate clima , vremea sau cum i s-o mai spune , s-a schimbat foarte mult…si uite ce fenomene ciudate ne este dat sa traim. 😦
        Si aici toata saptamana ploua….si aveam in plan o tona de prostii de facut cu Alex si Luana…dar unde, daca ploua? 😦

  2. Tina zice:

    :)) mama ce nerabdatoare esti. ia vezi poate impulsionezi si soarele asta ca m-am saturat de frig pana peste cap. uneori ma intreb daca mai vine vara anul asta 😦

  3. Nice zice:

    Si eu vreau aceleasi lucruri ca si tine, Ella, dar nu pentru ca nu as adora ploile de primavara, ci pentru ca fotografia reusita are nevoie de lumina buna. 😀 Aia macro pe care o ador eu mai nou. 😛 Tocmai am verificat pe net si ne asteapta inca doua zile de ploaie. Si eu care imi pregatisem aparatul pentru maine. :)) Se anunta inca o zi de blog. 😛 😀
    Iar tie iti doresc mult soare pe cer si mai ales in suflet! 🙂

  4. Mihaela Anghel (@MihaelaAnghel) zice:

    S-a facut mai frumos afara. Sper ca in acest weekend sa avem parte de mult soare. Sa pot sa ies si eu cu catelul afara. 🙂
    Felicitari ptr noua tema, arata grozav! Si am vazut ca ai facut un pic de curatenie si prin blogroll, inainte aveai si bloguri care nu mai functionau. Foarte frumos arata acum! 🙂

    • ella zice:

      Ma bucur ca iti place tema 🙂 Am tot cautat ceva mai primavaratic insa doar asta mi-a placut. Am insa o mare problema cu scrisul care mi se pare nitel cam mic 🙂 O sa mai caut zilele viitoare poate gasesc o rezolvare si la asta !!
      Eu astept week endul pentru ca la Pitesti o sa fie Simfonia Lalelelor si abia astept sa merg!

Lasă un răspuns

