M-am apucat de gradinarit :-)

Abia acu’ mi-a clar ca asta  e cea mai eficienta dieta 🙂  Cea cu legume.  In care nu e prevazut consumul, ci doar plantatul!!!

545903_415729961856996_574541916_n

Cam asta fu si motivul pentru care zilele astea nu prea am avut timp de altceva. Am pus ceapa si usturoi 🙂 mazare si sfecla, cartofi si dovlecei plus alte chestii despre care nu mai stiu 🙂 Recunosc ca pana anu’ asta nu am fost invitata sa particip la astfel de evenimente. Insa e foarte ok. 🙂 Merge de minune ca dieta de slabire si in plus ca terapie. Ca in timp ce infigi simetric 1.000 de boabe in semicerc 🙂 uiti pana si de cele mai nasoale probleme.

Si flori, multe flori 🙂

Iar printre rasaduri si seminte alerg sa adun acte, adeverinte si alte fericiri de genul asta. Si ma rog sa iasa bine macar de data asta, ca un nou inceput ma cam sperie. Iar pentru asta am nevoie de multe ganduri bune 🙂 (Mda…luni o sa fie o zi decisiva pentru viitorul meu…)

Sa vina primavara, am zis!!!!!

17 gânduri despre &8222;M-am apucat de gradinarit :-)&8221;

  1. Raluca-Mihaela Ungureanu zice:

    Ahhhh, ce dor mi s-a facut de ingrijirea unei gradini! Am si eu aici una mica, dar fiind umbra mai mereu, pamantul nu prea accepta decat flori..
    In ceea ce priveste noul inceput, ai incredere in tine, o sa fie bine!
    Mult, mult succes! :*

    • ella zice:

      Mercy, Raluca!!
      Si in gradina mamei tot flori sunt plantate, in mare parte 🙂 Insa bunica are o gradina imensa!!
      Sa stii ca ti-am adus lalele de la Simfonie 🙂 Urmatorul post e despre ele!

  2. Ana-Maria zice:

    Gradinaritul , dupa parerea mea , este una dintre indeletinicirile duse catre superlativul absolut.Nu numai ca slabesti si te relaxezi , dar si satisfactiile recoltei ajuta mintea , inima si sufletul intr-un mod greu de descris in cuvinte!
    Nu stiu ce va fi Luni pentru tine , dar Ella draga , iti tin pumnii si iti doresc sa iti mearga si sa iti iasa exact cum iti doresti tu!

    • Ana-Maria zice:

      Imi cer scuze…..cred ca te-am botezat….asa ca Ella draga , raman datoare cu un miel!
      Spor la treaba in continuare si sa ne arati recolta de ceapa si mazare!
      Te imbratisez!

      • ella zice:

        Am corectat 🙂 Miel nu vreau, insa o placinta de-a ta cu branza, tare m-ar bucura 🙂
        Recolta o sa fie mai multe a rudelor, ca la mine gradina nu prea exista. Adica exsta dar e plina cu flori. :-))

    • ella zice:

      Cred ca in curand o pun pe bunica sa-mi dea si mie o bucata de pamant si ma apuc de gradinarit la modul serios
      Luni am dat iar nas in nas cu realitatea din tara asta…cu posturi scoase la concurs special pentru rude si..nu avea sens nici macar sa mai depun dosarul, ca-mi faceam nervi degeaba..Asa ca ma adun, injur printre dinti si incep iar sa caut

      • Ana-Maria zice:

        Multumesc de corectura!
        Imi pare rau de treaba cu posturile creeate pentru anume persoane. Eu zic sa ti speranta sus si sa nu renunti la cautrai.
        Sigur ca ti-as da placinta cu branza….de ai fi olecuta mai aproape de mine…

    • ella zice:

      Am si niste poze foarte zen, facute intr-o pauza de munca :-))) Cum le recuperez ti le arat :-)))
      Dar gata cu gradinaritul, trebuie sa-mi caut job de om mare, ca nu se mai poate 🙂
      Luni urma sa depun dosarul pentru un job insa mi s-a sugerat delicat sa nu ma mai complic, ca posturile au fost scoase la concurs cu dedicatie…Asa ca am lasat-o balta si incerc sa ma reorientez

  3. Nice zice:

    Ce sa zic, sunt placut impresionata. Desigur, gradinaritul da rezultate excelente, satisfactii nemasurate, dar constituie o munca grea. Plantele au nevoie de ingrijire sustinuta, de multa atentie si dragoste. Nu e deloc simplu. Te-ai inhamat la o munca imensa din punctul meu de vedere, unul total subiectiv, din afara, pentru ca nu am practicat niciodata aceasta activitate care pentru unii este chiar un hobby.
    Sincer, mi-ar placea si mie o gradina, dar nu sunt sigura ca sunt pregatita sa lucrez la ea. Cat despre pricepere nici nu se mai pune problema.
    Asadar iti urez mult succes si te felicit sincer pentru intiativa grozava. 🙂 Mi-a placut acest articol scris intr-o nota amuzanta. 😀

    • ella zice:

      Chiar e o munca grea 🙂 Si dupa doua saptamani am anuntat ca-mi dau demisia din functia de „sapator” :-)) Drept e ca am muncit mai mult prin gradinile rudelor, pentru ca mama are o gradina incredibil de mica. Insa m-a ajutat mult, ca am mai uitat de ale mele 🙂

Lasă un răspuns

