Cum ar trebui sa arate gradina. Si mai ales gradinarul!!!

De cand au inflorit pomii mi-e mai mare dragul sa beau cafeaua de dimineata sub visinul din curte sau sa lenevesc dupa-amiaza, cu cate o carte in mana. Iar dupa vizita de la Simfonia Lalelelor ( despre care o sa scriu in curand) mi-a ramas gandul doar la coltisorul asta  minunat 🙂 pe care il visez la mine in gradina.

DSCN1935

Iar pentru momentele cu muult soare, am gasit si o solutie 🙂 Am si schita si evident rezultatul final 🙂 Numa’ mester’ sa se ocupe de amenajare mai lipseste!!

528783_484648584934016_1258495299_n

117797346473515696_pBkfUKpQ_c

Asa ca m-am gandit sa-i dau cateva idei iepurasului. 🙂 Si ca sa nu-l pun la cheltuieli mari,  ii sugerez sa viziteze CumparaRedus si sa aleaga de acolo, ca-s o gramada de chestii, la preturi bunicele. (De la calculatoare,electrocasnice sau jucarii pentru pitici  si pana la chiloti, obiecte de imbracaminte si incaltaminte).  Insa eu nu vreau nici laptop, nici haine si nici inel cu diamant (doar am zis ca pe asta il cumpar singurica) ci trebuie sa isi arunce el un ochi prin categoria cu lucruri pentru casa si gradina, de unde sa-mi cumpere o masuta de gradina, un sezlong, cateva scaune, o umbrela mare si neaparat o masina electrica de tuns iarba.  (Ca eu acum visez la cum sa-mi amenajez gradina).

Si cum iepurasu’ e baiat bun, pe langa masina poate sa-mi trimita la pachet si un gradinar care sa se ocupe de flori, EVIDENT.

Fata timida, eu as avea si o propunere, gradinarul sa fie ala din Desperate Housewives, s-anume Jesse Metcalfe, adica tipu’ asta.

jesse-metcalfe-

N-am gusturi rele, nu-i asa??

Si daca-mi trimite iepurasu’ toate cele (dar mai ales gradinaru’), promit solemn ca il trimit si la voi  🙂

Sa aveti un sfarsit de saptamana minunat!!!

6 gânduri despre &8222;Cum ar trebui sa arate gradina. Si mai ales gradinarul!!!&8221;

  1. Ana-Maria zice:

    Noooooo…n-ai gusturile DELOC rele….da’ sa nu te crezi Gabrielle Solis , ca asta e grav…intri in depresie pe urma! 😀
    Hai cu terasa…. , Doamne ajuta! 🙂 Iepuroiuleeeee…ia citeste la fata asta frumoasa acilea…huh?Se face? 😉
    Iti doresc mult spor la toate si sa ti se implineasca visele! 🙂

    • ella zice:

      Sincera sa fiu…Iepuroiu poate sa-mi si niste bani, ca ma descurc eu dupa cu amenajatu’ 🙂 (sau un job, ca tot aia e)
      Iar eu cu Gabrielle Solis, avem o gramada in comun!! De la nume 🙂 pana la culoarea parului…si multe altele. Cred ca singura diferenta e inaltimea 🙂 Atat!!!

Lasă un răspuns

