Alice ne trimite la Piscul Negru

Multe din amintirile mele din perioada liceului, sunt legate de Tranfagarasan.  Nu o sa uit prea curand cum am plecat vreo 8 baieti si doua fete sa ne facem de cap la munte, undeva  in zona Barajului Vidraru. Noi fetele, cu gandul ca baietii or sa cumpere toate cele, am cheltuit banii pe film pentru aparatul foto si multe bomboane. Baietii s-au gandit si ei ca noi o sa facem cumparaturile de rigoare si au considerat ca-i mai bine sa cumpere bere. Doar bere. Si asa am ajuns sa facem autostopul, sa ne hranim cu resturi de biscuiti uitati prin buzunare si sa ne facem ceai cu apa din baraj, frunze culese  din pomi si sa-l indulcim cu bomboane mentolate. 🙂 Sau cum am adormit noaptea cu cantece de chitara si ne-am trezit cand un coleg a visat urat si striga cat il tineau plamanii: „Ursuuuu! Fugitiiii!!” De frumos a fost frumos si as repeta oricand experienta, insa n-as mai dormi in cort in mijlocul padurii, nici in ruptul capului :-). E frumos si palpitant sa dormi printre ursi, insa cred ca azi daca mi-ar mai striga careva in ureche,” fugi ca vine ursu”, m-ar pocni infarctul pe loc.

Iar Alice cu ajutorul celor de la Hotelul Piscul Negru, ofera bloggerilor o mini vacanta de 1 Mai, asa ca va sfatuiesc sa va inscrieti. (Ultima zi de concurs este luni 29 aprilie). Si pe principiul „cum sa lipseasca martie din post”, am zis sa-mi incerc si eu norocul 🙂 Asadar, sa trecem la treaba 🙂

Cand am fost ultima data pe Transfagarasan? Eu locuiesc in Arges, practic pe Transfagarasan 🙂 Asa ca drumul asta- cel putin pana la Barajul Vidraru mi-e foarte cunoscut. Mi-e si drag, ca-i o zona tare frumoasa!! (Mai putin gropile din asfalt, dar asta-i alta poveste).

Iar la Hotelul Piscul Negru, mi-a atras atentia in primul rand amplasamentul 🙂 fix in mijlocul padurii, apoi faptul ca se afla destul de aproape de casa mea (circa 70 de km) si faptul ca ofera toate conditiile de confort.

Iar reteta pentru un 1 Mai perfect pe Transfagarasan, suna cam asaneaparat o zi cu soare, in care sa-mi beau cafeaua intre brazi, cu plimbari prin zona si multe poze. Cu cina servita pe terasa, admirand muntii si zapada 🙂 Iar a doua zi, as profita de faptul ca sunt in varf de munte si as lua la rand, obiectivele turistice.  As incepe  cu cele 3 pesteri de la Piscul Negru, pe care nu am apucat sa le vad pana acum iar apoi as da o fuga pana la Balea.  Au trecut cativa ani de cand am trecut ultima data pe la Cascada Capra, Lacul Capra si Lacul Balea, insa imi face placere sa le revad de fiecare data. Doar Cetatea Poienari as admira-o de la distanta pentru ca cele 1.480 de scari ce ar trebui urcate, ma cam sperie. 🙂 iar genunchii mei, ma tem ca ar ceda.

Ideea de a petrece un Paste la Piscul Negru mi se pare una inedita, pentru ca in general am ales (cand s a putut ) sa-mi petrec sarbatorile in familie.  Asa ca daca as avea posibilitatea sa-i iau si pe ai mei, chiar cred ca ar fi un moment special.

PS. Am castigat 🙂 Si Alice m-a trimis la munte 🙂

4 gânduri despre &8222;Alice ne trimite la Piscul Negru&8221;

Lasă un răspuns

