Partenerul ideal

5b4b4990dda1f2da1a0ed7373220119f

Candva credeam ca daca n-ar ochi verzi, nu e blond si inalt si cu patratele pe abdomen, n-o sa pot sa-l iubesc. Daca n-are un zambet perfect si nu e singur la parinti, nici n-o sa ma uit la el.

Abia apoi am inteles ca partenerul ideal e cel pe care il accepti asa cum e, fara sa incerci sa-l schimbi. Cu stoluri de pasarele si tabieturi de-ti vine sa te duci noua ani si totusi nu o faci. Cu defecte peste care poti sa treci fara probleme. Cu idei tampite, care in loc sa te enerveze, te fac sa zambesti.

Am auzit de prea multe ori ca rolul partenerul ideal trebuie sa ne faca fericire si implinite. Da’ saracu’ de el o fi fost la o scoala unde a invatat sa aduca fericire la pachet? Ma indoiesc. Fericirea si linsitea sufleteasca e in noi. Si daca noi nu o gasim, altul nu are cum.

8 gânduri despre &8222;Partenerul ideal&8221;

  1. Nice zice:

    E in noi atat timp cat el o lasa acolo. Partenerul zic. Ca daca te trezesti intr-o zi ca te-a inselat…nu prea mai poti vorbi de fericire si liniste sufleteasca, ci de zbucium si lacrimi. Si o imensa dezamagire… Pe mine nu ma incalzeste deloc povestea asta cu „vai draga a fost o ratacire de moment, dar tot pe tine te iubesc”. Si colac peste pupaza abia dupa aventura isi dau seama domnii cat de mult isi iubesc partenerele… Wow, halucinant!
    Eu zic ca depinde de el foarte mult. Cat de mult de respecta si te iubeste.

    Am avut acum vreo doua seri un vis ciudat, se facea ca eram prietena cu un tip si dupa o perioada aflu ca de fapt el avea pe alta. Sa mor nu altceva. Asa tare m-a afectat visul asta…si era doar un vis!! Abia mi-am revenit…Imagineaza-ti daca ar fi realitate.

    Nu stiu daca exista partenerul ideal. Poate in basme?

    • ella zice:

      Asta clar 🙂 Si inteleg perfect ce spui tu, pentru ca am simtit pe pielea mea. Insa cred ca trebuie sa fin atente si in momentul in care ne alegem partenerul.
      Eu una, recunosc ca aici am gresit. Din imatur nu faci in veci un om matur iar un afemeiat nu o sa devina om de casa. 🙂
      Cred ca atunci cand iubesti cu adevarat pe cineva, nu iti arde de aventuri 🙂 Sau…daca vrei sa iti faci de cap, mi se pare de bun simt sa vorbesti cu partenerul si sa incheiati tot.

      • Nice zice:

        Pai nu prea ai cum sa stii daca e afemeiat sau nu. Mai ales daca va cunoasteti de foarte tineri si incepeti rapid o relatie. Barbatii stiu sa se prefaca foarte bine si sa ascunda perfect infidelitatile. Ca mai sunt unii prinsi, astia sunt cei fraieri, de regula femeia nu poate decat sa banuiasca ca e ceva in neregula, daca sunt ceva indicii. In general insa barbatul nu recunoaste si nici nu este prins. Bine, daca ai paparazzi de la Cancan dupa tine non stop…ar fi bine sa nu o comiti. Vorba ta, vorbesti deschis cu partenerul si asta e!

      • ella zice:

        Nu pot sa zic decat ai dreptate, inca o data 🙂
        Eu cand am scis textul, vorbeam in general… Am observat ca foarte multe femei au impresia ca partenerii se vor schimba, si tolereaza situatii uneori de-a dreptul dramatice, doar pentru ca isi imagineaza ca intr-o buna zi, el o sa fie altfel 🙂

  2. Tina zice:

    :))) Blond cu ochii verzi zici? Il voiai cumva pe al meu? ca asa visam si eu.
    partenerul ideal e ala care te accepta asa cum esti, cred eu, nu te vrea nici mai grasa, nici mai slaba, nici mai mandra, nici mai … blonda. ala caruia ii esti suficienta asa cum esti. dar ma indoiesc ca exista asa ceva :))))
    Cum ii place unui prieten sa zica pentru a-si justifica calcatul in stranchini: oamenii nu se schimba. ba se schimba, zic eu, daca vor. problema e ca ei nu vor. nu, sa speri ca un el se va schimba, e pierdere de timp. si ca sa fim atente cand ii alegem? pai suntem prea amorezate la momentul respectiv, cu febra 🙂 (se presupune ca e vorba de amor, nu?), cu capul in nori si cu fluturi in stomac. vedem totul roz bombon cu picatzele. e greu sa mai fim atente. pare zeu si ingeras. c-asa-i amorul. orb si surd si … idiot :).

  3. Eva zice:

    Am fugit intotdeauna de tipii blonzi. Nu ma intrebi ceva. Pur si simplu ceva nu se potriveste. Si-n general, nu m-a interesat atat de mult partea fizica, pentru ca a fost mai important interiorul. Ai dreptate, fericirea e in noi. Trebuie doar sa o traim.

    • ella zice:

      🙂 Eu mereu am ramas cu impresia ca Fat-Frumos era blond si cred ca de asta, in copilatie, in vedeam pe barbatul ideal cu parul blond 🙂 Altfel nu-mi explic 🙂

Lasă un răspuns

