Hristos a Inviat!!!

Hristos a Inviat

Eu am mers la biserica in noaptea de Inviere, am luat lumina, am ciocnit oua, am baut vin si am exagerat cu dulciurile 🙂 (Da, pentru mine orice sarbatoare e pretext sa-mi fac de cap, ca apoi sa jelesc  ca nu ma mai incap hainele si drept urmare sa decid ca in urmatoarele x saptamani sa halesc doar iarba)

Iar in ziua de Paste in loc de miel sau drob am avut mici si pulpe de pui  pregatite la gratar de un frate priceput. Si cartofi prajiti (putini, da!!) cu sos de usturoi si pahare de bere rece 🙂  Plus mult relax, cafea bauta in curte, stat pe net si trimis ganduri bune unor oameni frumosi. Nimic special, doar liniste si familia alaturi. Si a fost bine 🙂

Azi sunt in pijamale (si cred ca nu renunt la ele prea curand) stau tolanita in varf de pat si incerc sa gasesc solutii. Mi-e dor (si-n acelasi timp teama) de noi inceputuri,  de oameni noi si orizonturi indepartate…

Voi sa aveti zile senine, sa va bucurati de soare si de oameni dragi! 

12 gânduri despre &8222;Hristos a Inviat!!!&8221;

  1. Ana-Maria zice:

    Fain sa ai curte/sa ai un frate priceput/sa ai cu cine rade si glumi/sa fi inteleasa asa cum iti doresti! Lasa teama de o parte si baga gaz/ai nevoie de noi inceputuri si de indrazneli si curaj! Sa ai si tu zile senine si bucurie!

    • ella zice:

      🙂 Cred ca primavara e singurul moment in care ma bucur ca am curte. In rest, recunosc ca-mi lipseste viata de la bloc 🙂
      Promit sa-mi iau o doza de curaj si sa incep sa dau nas in nas cu realitatea 🙂 Mercy ca-mi esti alaturi 🙂

    • ella zice:

      🙂 Chiar aveam nevoie de zilele astea sa-mi incarc nitel bateriile 🙂 Daca n-am avut cum sa plecam nicaieri, am zis macar sa ma relaxez ::-)
      Incerc sa fiu curajoasa…:-) insa tare ma sperie inceputurile…de orice fel!!

    • ella zice:

      Esti o norocoasa, Hapy!! Eu nu-mi mai permit 🙂 Deja am niste (multe) kg in plus asa ca incerc (cat pot) sa nu ating dulciuri, in special 🙂

  2. Nice zice:

    Adevarat a Inviat! Si eu am exagerat cu dulciurile, de fapt cu ciocolata Merci si cozonacul. In rest m-am relaxat si odihnit cat pentru doua vieti. Si apoi a inceput serviciu… :((
    Draga ella, iti doresc sa gasesti raspunsurile si sa iei deciziile cele mai intelepte si mai potrivite pentru tine. Cred si eu ca esti dornica de noi inceputuri. Te pup. 🙂

    • ella zice:

      Deci nu-s singura care si-a facut de cap 🙂 Si multumesc inca o data, pentru gandurile bune. Nici nu ai idee cat de mult ma ajuta 🙂
      Hugs!!!

  3. ionutmarius2004 zice:

    Sărbătoarea Paştelui,aduce bucuriea Învierii Mântuitorului nostru Iisus Hristos! Căldura şi Lumina Paştelui să ne încălzească sufletele, să ne lumineze minţile,să ne deschidă inimile spre credinţă,iertare şi iubire.

Lasă un răspuns

