Soc si groaza, m-am tuns!!

Pe principiul „cand n-ai ce face, iti gasesti” am decis, in sfarsit sa ma duc la coafor. Visam eu inca de anu’ trecut o tunsoare cu breton (dupa cum ziceam aici ) asa ca mi-am facut curaj, am luat poza cu pricina in brate si fuguta la tuns.

Evident ca rezultatul nu avea nu avea nici o treaba cu mine, in sensul ca nici macar catelul nu m-a recunoscut. Iar tipa de la bar mi-a zis ca se ofera ea sa-mi (re)tunda bretonul, gratis. 🙂

tumblr_l8flzmayQA1qdujl8o1_500 (1)

In plus  🙂 de cand m-am tuns, evit sa ma mai uit in oglinda. In mod special dimineata. Nu ca mi-ar sta rau cu breton, doamne fereste, ci pur si simplu, mi-e teama sa nu se sparga oglinda de la atata frumusete.

Din fericire, nu am cu ce sa fac poze, ca tare v-as fi aratat minunatia ce zace pe fruntea mea.

Acu’ nu-mi ramane sa spun decat ca „o facui si p-asta” 🙂  si sa astept sa-mi creasca pleata nitel, sa vad cum sa ascund frumusete de breton.

Nu pot sa il indrept, ca-i lung si-mi vine in ochi si dupa ce ca is eu chioara as insemna sa ma uit si chioras.

Nu pot nici sa-l las asa, ca nu sta dragu’ de el drept ci cumva perpendicular pe fruntea mea si zburlit in toate directiile:-) Ceva de vis, nu alta 🙂

Sa vina o saptamana mai buna!!!!

26 de gânduri despre &8222;Soc si groaza, m-am tuns!!&8221;

  1. Eva zice:

    O singura data am avut breton şi mi-am blestemat zilele. În fiecare noapte mă rugam să mă trezesc fără el, pentru că nu stătea de nicio culoare cum voiam eu. Creşte el, deci asta să fie ultima supărare.

  2. Tina zice:

    Eu nu am priceput ceva: coafeza nu te-a tuns cum trebuia sau tunsoarea e buna, dar nu iti place cum iti sta tie?
    Stiu ca si eu mi-am rugat moarte cu un breton. parul meu nu e lins si iti inchipui cum se infoia 🙂 mama lui de breton, trebuia sa il spumuiesc si ceruiesc in fiecare zi, sa il intind cu placa … o adevarata „placere”. Las’ ca trece. noroc ca parul creste 🙂 Daca nu incercai, ramaneai cu gandul la bretonul ala.

    • ella zice:

      Tina, cred ca e ceva la mijloc. Adica e clar ca bretonul nu e de mine 🙂 despre cum m-a tuns…nu zic decat ca a durat 10 minute cu totul 🙂
      Sa stii ca daca nu-ò faceau acum, aveam mereu remuscari 🙂 Visam la breton de juma de an 🙂 Acum mai vreau si bucle (permanent) si nu-mi mai trebuie nimic 🙂

      • Tina zice:

        :)) vezi cum faci si cu permanentul… Eu zic sa il faci tot acum ca … si asa ai luat-o pe drumul asta. macar sti o treaba :)). una din doua, ori ti se va parea ca si bretonul sta mai bine, ori te duci si te tunzi baieteste, ca si asa vine vara … ori cumperi o palarie 🙂

  3. mihaela pojogu zice:

    Breton mi-am facut si eu intr-un an, m-am incapatanat ca o sa fie bine cu toate ca stiam ca vartejurile va incurca treaba. Dar a fost bine dupa ce a mai crescut putin, puteam sa-l maschez sau sa-i dau forma draguta. Ma tund singura in continuare, e foarte palpitant ca-ntr-un carusel :)) tunsul la spate.
    Il mai poti prinde in crestetul capului facand un o mica/mare „umflatura” in fata si restul parului desfacut.

    • ella zice:

      Ahaaaa, deci nu-s sigura care are de gand sa se tunda singura 🙂 Boon! Deci am cui sa-i cer sfaturi 🙂 Perfect!!
      Eu partea cu vartejul din fata, nu am luat-o in considerare cand am vrut breton si-ti poti imagina ce funny e cu un smoc ciufulit, deasupra ochilor 🙂

    • ella zice:

      Asa vreau sa cred si eu 🙂
      Nu stiu cum e la altii, dar pe mine ma apuca momente din alea cand simt o nevoie actuta de schimbare, iar parul e cel mai simplu de schimbat 🙂

  4. Ana Q. zice:

    Stiu ca atunci cand se tunde cineva ii zici „sa-ti fie de bine” – asta in special barbatilor care-s mai mandri si mai atenti la freza lor decat noi, femeile!
    Eu iti zic sa te bucuri de noul look si …neaparat poze: pics or it didn`t happen 😀

    • ella zice:

      🙂 Intai de toate, te rog eu din suflet, daca vrei sa te faci blonda sa te duci la un hair- stilist despre care sa ai cel putin 50 de recomandari 🙂 Sa nu faci ca mine, ca-i jale!!
      Din fericire, a mai crescut nitel si reusesc cat-de-cat sa-l dau intr-o parte… Si revin cu poze 🙂

  5. Raluca-Mihaela Ungureanu zice:

    Ah, si eu am vrut sa-mi fac breton, dar n-am mai avut curaj. Ma gandeam numai ca apoi trebuie sa-l tund constant, ca imediat creste.. Asa m-am ales cu un bob mai lung si drept. Si-s tare multumita de rezultat 😛
    Dar poze? Cum te vad si eu? 😀
    Puuuuuuuup!

    • ella zice:

      Sa stii ca treaba cu bretonul e mult mai decat pare. Iar faptul ca trebuie tuns des, e ultima problema 🙂 Revin si cu poze, am promis!!

  6. Hapi zice:

    Dear, bretonul trebuie aranjat in fiecare dimineata, nu sta asa „de la sine” :))))
    Dar daca bagi putin peria rotativa in el si un fixativ/spuma (bune!!!) se rezolva si e chic

    • ella zice:

      Eu urasc cu desavarsire fixativul si spuma (senzatia aia lipicioasa ma enerveaza cumplit) iar perie rotativa inca nu am…
      Pana acum am fost o norocoasa, in sensul ca in afara de sampon-balsam-masca nu foloseam nimic. Nici macar pieptanul…:-) si statea dragul de el, ceva de vis. Iar acum, cand trebuie sa intind de el juma de ora, si nici nu sta cum as vrea eu, mi se pare groaznic!!!

Lasă un răspuns

