50 de lucruri despre mine

O zi duminica, cu ganduri singuratice si compot rece de visine culese de mine.

gaby

Si pentru ca tot statea de ceva vreme in draft, am zis ca-i cazul sa-l termin. Asadar, 50 de lucruri despre mine. 

 

1. Sunt neindemanatica. Sparg farfurii si-mi cad paharele din mana. Si telefoanele in balti.

2. Cred ca mi-ar place sa lucrez intr-o agentie de turism.

3. Daca ma iei repede, nu stiu care e dreapta si care e stanga.

4. Imi place sa fac curat, ma relaxeza.

5. Mult timp am crezut ca rezolvarea problemelor sta in ciocolata Heidi cu alune.

6. Visez ca intr-o zi o sa stau intr-o casuta micuta, o sa am o fetita blonda si o gradina cu flori.  Sper sa nu ramana doar un vis.

7. Sunt uituca, motiv pentru care am peste tot, liste si listute. Cu ce trebuie sa fac, sa cumpar, sa sun 🙂

8. Ador mamaliga cu branza si smantana, spaghete cu midii proaspete si eclerele.

9. Si carnea de porc de la oala, de la bunica.

10. Desi incerc sa mananc rar, ma topesc dupa cartofi prajiti cu mujdei de usturoi.

11. Primul blat de tort l-am facut la 31 de ani si mi-a iesit asa. Insa nu renunt.

12. Desi imi place sa fac shopping, nu ma dau in vant dupa magazinele cu haine. Dupa ce probez 3 haine, obosesc.

13. Insa ador sa pierd timp in cele de amenajari interioare. Si visez cu ochii deschisi cum ar sta mobila in cate o camera, cum as modifica holul, cum as amenaja gradina… Salivez cand intru in Mobexpert, mai ceva ca intr-o cofetarie.

14. Acum 10 ani, cam pe vremea asta am inceput primul job, redactor la un ziar local.

15. Am avut o buna perioada buna cat aveam 3 job-uri in acelasi timp. Si culmea, nu mi se parea greu.

16. Nu am smartphone. Dar vreau unul 🙂

17. Am foarte putine haine si alea, destul de ieftine. Prefer sa fac altceva cu banii. Sau daca mi se pune pata si nu mai scap, vanez reducerile.

18. Mi-e frica sa merg pe tocuri. La nevoie o fac, insa imi tremura genunchii.

19. Nu reusesc sa adorm inainte de miezul noptii.

20. Urasc sa ma trezesc inainte de ora 9.

21. Ma doare sufletul cand ii vad pe altii cum sufera.

22. Sunt destul de singuratica.

23. Cand am probleme tind sa ma inchid in cochilia mea si sa caut solutii. Chit ca asta inseamna sa fug de lume, saptamani bune.

24. Nu am permis auto, dar o sa il iau.

25. Si o sa am si o masina a mea.

26. Azi am plantat levantica. Abia astept sa creasca.

27. Stiu ce e depresia.

28. Nu judec oamenii. Incerc sa ii inteleg.

29. Plang la filme triste.

30. Inca nu stiu ce vreau sa fac, cand „o sa ma fac mare”. Si lucrul asta ma seaca maxim.

31. Am adunat prea multe regrete.

32. Cred ca oamenii care te-au ranit o data, o vor face si a doua oara.

33. Cand ma deranjeaza ceva la o persoana, ma indepartez pur si simplu.

34. Ma gandesc sa adopt un copil.

35. Daca as avea posibilitatea, m-as duce la cateva sedinte la un psiholog.

36. Imi ghidez pasii dupa motto-ul „Ce tie nu-ti place, altuia nu-i face”.

37. Uneori sunt superficiala.

38. Am un frate cu 10 ani mai mic decat mine.

39. Ultima vacanta a fost in 2008, cand am mers in Eforie Nord.

40. In rest, am profitat de job si am vizitat putinel din Italia si Elvetia. Asa ca nu ma plang.

41. Aproape 4 ani am locuit in Roma.

42. Primul calculator a fost de fapt un laptop pe care l-am cumparat in 2007.

43. Nu am prea multe prietene.

44. Visez cu ochii deschisi la momentul in care o sa pot vizita lumea.

45. Imi doresc un aparat foto al meu.

46. Nu stau in oglinda mai mult de 5 minute pe zi.

47. Iubesc diminetile de vara cand pot sa imi beau cafeaua in gradina, la bancuta de sub visin.

48. La 20 ani, tot ce imi doream era sa am o familie a mea.

49. La 30, am devenit egosita si imi doresc lucruri ale mele. Doar ale mele.

50. Cel mai mare regret e ca nu am facut un copil, cand eram mai tanara.

Sa urmeze o saptamana cu racoare!!!

15 gânduri despre &8222;50 de lucruri despre mine&8221;

  1. Ana-Maria zice:

    Si daca balesti in Mobexpert , de ce nu incerci un job in domeniu?Cine zice ca trebuie sa ai studii de specialitate?O cunostinta de a mea a terminat biologie si a fost manager de vanzari la Mobexpert ani in sir.! Deci? 😉
    Cat despre restul lucrurilor….iti doresc sa se implineasca asa cum doresti!

    • Imperfect woman zice:

      Recunosc ca la asta nu m-am gandit, probabil si pt ca la mine in oras nu exista Mobexpert, ci doar la Pitesti. Insa in urma cu cateva saptamani am vazut anunt ca se deschide Dedeman si acolo am aplicat 🙂

  2. mihaela pojogu zice:

    Sunt intr-o continua cautare de noi idei, asta si pentru ca sunt in renovari, dar si imi place sa modific, sa „creez”.
    Iti doresc sa ai copilul tau pe oricare cale va fi si in cazul meu am luat adoptia in calcul pentru viitor. Mi-a facut placere sa citesc 50 de lucruri despre tine 🙂

    • Imperfect woman zice:

      Mercy, Mihaela!!
      La tine am citit ultima data lista cu 50 de lucruri si de acolo m-am inspirat. Nu ne arati si noua poze cu rezultatul final al renovarilor? Eu una is tare curioasa, recunosc 🙂

      • mihaela pojogu zice:

        Ti-am raspuns pe blog la ce mi-ai scris aseara, dar se potriveste si la intrebarea ta, asadar il copii si aici:
        Am retinut pasiunea ta catre amenajarile interioare, poate o si fructifici, iti tin pumnii sa gasesti ceva in domeniu!
        Rezultatul final se va mai lasa asteptat, am trecut prin niste cheltuieli majore, sunt bucuroasa ca am reusit si am ajuns unde suntem. Nu e putin lucru.

        Imi pare rau sa aud ca iti este rau, trebuie sa treaca! Multa sanatate si tie, draga mea, iar daca te pot ajuta in aceasta problema te rog sa-mi scrii oriunde doresti.
        te pup!

  3. Tina zice:

    Nu stiu de ce nu mi-a publicat wordpress comentariul … Nu-i bai ca mai zic o data 🙂
    Mi-a plouat in gura de la visinele tale 🙂 Am inghitit in sec de mai mare dragul.
    Mai ziceam ca sper ca acele puncte din cele 50 care reprezinta dorinte, sa depaseasca stadiul de dorinte si sa devina realitati çi ca m’am regasit si si eu pe la unele din punctele tale :). Mult noroc!

  4. Ana Q. zice:

    Neindemanatica am fost si voi ramane intotdeauna…iar la casuta cu gradina cu flori visez si eu si sper, ca si tine de altfel, sa nu ramana doar un vis. 🙂
    Iti doresc sa ti se implineasca toate dorintele si sa fii fericita pentru ceea ce esti si cum esti!

  5. Nice zice:

    🙂 Incredibil cat de multe avem in comun. :soc: Am inceput sa citesc si nu mi-am venit sa cred, si eu sunt neindemantica, si mie mi-ar placea sa lucrez intr-o agentie de turism(ce bine daca aveam bani si ne deschideam impreuna una 😀 ), si eu ma pierd daca ma iei repede si nici cum ma cheama nu mai stiu. 😛 Si lista poate continua, dar nu am de gand sa-ti copiez articolul pe post de comentariu personal. :)) 😛

    Eu am smartphone si nu sunt prea incantata de achizitie. Am de platit vreo doi ani o suma mare drept abonament si asta ma enerveaza la maxim. :angry: Nu prea se merita, nu fac mai nimic cu el, doar ca imi controlez blogul cand nu sunt acasa si postez pe instagram. Ah, da, si vorbesc la telefon din an in pasti. :))

    Iti doresc sa-ti cumperi aparatul foto mult visat. 🙂 La ce te gandesti, ai pus ochii pe un model anume? 😀

    • Imperfect woman zice:

      M-ai facut sa zambesc, Nice 🙂 Si crede-ma ca-i lucru mare, in conditiile in care de 2 zile sunt blocata in casa cu o durere de coloana incredibila… 🙂 Sa stii ca eu nu exclud varianta cu mutatul in Bucuresti, asa ca nu se stie niciodata 🙂
      Despre aparat foto…am vise mari, recunosc 🙂 (mai ales ca in perioada cat am lucrat in mass-media am avut ocazia sa ma joc cu cateva minuni) insa acum m-as multumi si cu un Canon micut, care sa corespunda bugetului meu 🙂

Lasă un răspuns

