Despre babe si melci

De 3 zile incoa nu fac altceva decat sa admir tavanu’. Si nu pentru ca n-as avea altceva mai bun de facut, ci pentru ca asa a decis coloana mea.  Nu stiu sa explic, da’ asa dureri n-am avut de cand ma stiu. Cand merg prin casa, zici ca-s melc si ma tarasc usurel sprijinindu-ma de pereti. Nu pot  sub nici o forma sa stau „in capu’ oaselor”, iar de mancat lungita-n pat am incercat si era cat pe ce sa-mi ramamana o bucata de Bake Rolls in gat.  Asa ca durerea asta-n spate imi tine loc si de cura de slabire. Privind asa problema, nu e tocmai rau.

Initial am incercat sa ignor durerea, pe principiu „io nu te bag in seama, tu dispari” si am plecat in oras sa rezolv niste probleme. Rezolvarea insa s-a oprit cumva la jumatate, s-anume cand m-au pocnit junghiurile intr-un mare fel de-am ajuns sa ma asez in cur pe trotuar, in mijlocu’ orasului.  Nasol moment, recunosc. Aproape ca m-am identificat cu poza Anei, de aici . Inca nu stiu cu care dintre personaje sa zic ca seman mai tare 🙂

Si daca-o vazui p-a groasa, mi-am amintiti ca bunica imi tot lauda o crema, „gheara ursului”, asa ca pusei mana pe borcan, si da-i si unge. Daca ati folosit dracia, stiti care-s urmarile 🙂

Din fericire, vad ca azi sunt mai binisor. De iesit singurica la oras, n-am curaj. Ca na, durerea e acolo, cum ma misc nitel, cum ma pocneste-n sale.

Asa ca zac, citesc si ma gandesc ca daca as avea 20 de ani, m-as duce la interviul pentru un post de stewardesa, ca fac astia din Emirate, recrutari la noi in tara.

16 gânduri despre &8222;Despre babe si melci&8221;

  1. Ana-Maria zice:

    Fata draga , imi pare rau sa citesc despre necazul tau! 😦 Iti doresc insanatosire grabnica !Un coleg de-al meu , recent , tot gheara de asta a folosit…Se misca cu totul , asa avea dureri de spate….in 3 zile a fost apt de umblat singur pe picioare…Asa ca zic ca bunica ta are dreptate!
    Multa sanatate!

  2. Nice zice:

    😦 Imi pare rau sa aud asta, mai ales ca inteleg exact prin ce treci, chiar acum vreo doua minute remarcam fericita ca m-a lasat in sfarsit durerea de spate ce mi-a dat de furca in ultimul timp. Iata o minune, meditam eu prin casa…

    Eu nu am luat nimic, pur si simplu am asteptat sa treaca. Am asteptat cam mult, dar pana la urma am iesit invingatoare. Ceea ce iti doresc si tie si cat mai curand. 🙂 Multa sanatate, ella. :*

    Stewardesa zici? Nu iti este teama de zborul cu avionul? 😛

    • Imperfect woman zice:

      Cat am avut dureri suportabile si eu am preferat sa astept sa treaca insa ajunsesem in stadiul in care si un drum la wc era o problema…:-)
      Despre zbor, na…recunosc ca un pic-piculet am o jena…dar ai idee ce salarii mari au stewardesele din Emirate?? Si iti dai tu seama cat se plimba fetele alea?? Eu zic ca merita riscul, sincer 🙂 Ba chiar am fost la niste interviuri, cred ca in 2010, dar fara succes 🙂

    • Imperfect woman zice:

      Mihalela, nici eu nu suport caldura si chiar am lasat asta ca ultima varianta, dupa ce mi.au dat din farmacie SINDOLOR care la mine n-a avut nici un efect, Macar cu gheara ursului ma ardea tot spatele in asa fel incat nu mai simteam nici o durere 🙂
      Mercy 🙂 Sanatate si tie, draga mea!

  3. Tina zice:

    Auuuu! Știu cum e. Am fost înțepenită vreo două săptămâni cu ceva ani în urmă din cauza statului pe scaun prea multe ore. Aveam de lucru și uitam de mine. Până într-o zi când am simțit o pârâitură la coloană și … puteam să stau doar la verticală sau la orizontală. Nu mă puteam îndoi, nu mă puteam așeza, roti, suci… ori orice altceva. Ca să mă dau jos din pat aveam nevoie de ajutor, ca să mă așez și să mă ridic de pe scaun, era o aventură. Imaginează-ți când aveam nevoie la baie … A fost cumplit. Sper să îți facă bine chestia aia. Oricum repausul e cel mai indicat. Încearcă să te miști cât mai puțin.
    Sper să treacă repede. La mine a durat mai mult pentru că lucram, nu puteam să stau în pat.

    • Imperfect woman zice:

      Deci se poate si mai nasol….Nu ma mai vait, promit!
      Si la mine a ajutat repaosul, drept e ca-s convinsa ca nu crema aia a facut mare lucru, dar macar m-a ajutat sa ma lase durerea. Ca ma ardea spatele in asa chip incat nu mai simteam nimic-nimic 🙂 Azi sunt fresh, chiar am gatit!

  4. frmshk zice:

    aham, și problemele de sănătate așa se tratează, fată dragă? ia vezi-ți tu de tine și du-te la un control, că astea, chiar dacă ți se pare că trec, au o cauză ce trebuie tratată.

    fă-te bine!

  5. Mihaela Anghel (@MihaelaAnghel) zice:

    Nasol cu durerile astea de spate…Iti doresc multa sanatate!
    Eu am fost la un control si intai mi s-a zis ca e posibil sa am scolioza dar dupa o radiografie am ciocuri la coloana. Deocamdata e ok, nu am dureri, insa daca nu-mi schimb obiceiurile (nesanatoase) o sa fie din ce in ce mai rau…In principal trebuie sa fac sport, inot, sa-mi dezvolt musculatura spatelui. Apoi sa nu fac sporturi care sa-mi afecteze coloana, sa incerc sa stau cat mai corect, sa nu mai stau asa mult la birou fara pauze.
    Iti recomand si tie sa mergi la medic, sa-ti faci o radiografie, ca sa stii exact cu ce te confrunti si ce trebuie sa faci ca sa nu iti fie mai rau in viitor.

Lasă un răspuns

