La cules

Am facut fitness in aer liber, cum s-ar spune. Tradus in actiuni precum cules de fasole si adunat de porumb. Cu consecintele de rigoare. Zgarieturi pe ochi de la frunzele de porumb si julituri pe picioare, de la vrejurile de dovleci.

Jur ca n-am transpirat atat in nici o sedinta de aerobic, cam am transpirat adunand usurel-usurel, 30 de saci cu porumb. Nu singura, doamne fereste, ci cu ajutor specializat.

IMG962

Da, am gradina. Si pentru ca e toamna, am si recolta.

O vita de vie, care asteapta sa fie culeasa. Si cateva rosii, castraveti, ceapa si pe undeva, ascunsi, sunt si ardeii.

pizap.com13797013528331

Si gradina cu multe flori. Care usor, au inceput sa se usuce.

pizap.com13796998542191

Mda, a venit toamna …

Iar anotimpul asta, nu e nici pe departe, preferatul meu.

Urasc ploile, urasc frigul si vantul rece. Si frunzele care se usuca. Si gradina care ramane fara pic de iarba. Si hainele groase in care trebuie sa ma infofolesc.

11 gânduri despre &8222;La cules&8221;

  1. mihaela pojogu zice:

    Sper ca esti ok cu spatele, la cules e de munca nu gluma. E placut sa ai o gradina dar si mai satisfacator sa dea roade. Partea rece a toamnei nu-mi place nici mie, sa ne bucur cat mai mult de soare, zic! xoxo

    • Imperfect woman zice:

      Din fericire, m-a lasat spatele, Mihaela!!
      Drept e ca nici nu m-am fortat foarte tare, iar cand a fost vorba de pus porumb in saci, am stat pe pamant si asa i-am asezat, fara sa mai indoi coloana 🙂
      Sa speram ca o sa scapam de frig si ca vine iar soarele 🙂

  2. Nice zice:

    Ce gradina mare si bogata ai, da, e frumos, dar e si mult de munca. 😀 Dar cand te gandesti ca mananci totul sanatos… 🙂
    Eu mi-am schimbat parerea despre toamna, inainte de intrarea in blogosfera o detestam, acum o ador. :)) Ma ajuta mult si faptul ca in ultimii ani am avut parte doar de toamne insorite si caldute, fara ploi si zile deprimante. 😛

    • ella zice:

      Sper ca intr-o zi sa ajung si eu sa iubesc anotimpul asta…
      Sunt convinsa ca ajutata de niste schimbari, probabil as ajunge sa fac pace cu toamna!
      Ma bucur pentru tine si abia astept sa-ti citesc blogul si sa aflu ce veste buna ai primit 🙂

    • Imperfect woman zice:

      Cred ca dintre toate, aroma de must si mirosul gemului de prune facut de bunica in tuci, sunt singurele lucruri frumoase, ce ma leaga de toamna. In rest, mi se pare un anotimp trist…

Lasă un răspuns

