Week-endul cu filme

In asteptarea unei minuni, mi-am petrecut ultimele zile uitandu-ma la filme.

La recomandarea Anei, am vazut Lap Year si Love is all you need si mi-au placut tare mult, recunosc.  Primul e o comedie romantica in care am vazut cele mai frumoase peisaje din Irlanda si al doilea, tot o comedie dar un pic altfel. Interesant clar. Oricum, merita sa fie vazute, ambele.

Apoi am vazut Familia Milers (We’re the Millers) , o comedie spumoasa.  Cand am vazut-o pe Jenifer Aniston cum la cei 44 de ani, danseaza la bara, mi-am amintit subit ca-i cazul sa ma apuc de sport.

Coome un chef si  Kokowaah, le-am vazut in urma cu ceva vreme, si mi-au placut si astea. Primul este o recomandare de la un viitor master-chef 🙂

Si cum am o pasiune pentru comediile italiene, trebuie sa notez, Benvenuti al Sud si Benvenuto presidente. 

Iar la Bienvenue a Bord am ras cu lacrimi, cum n-am mai ras de mult la un film. Cred ca dintre toate comediile, asta e singurul care merita un 10!

pizap.com13799229951761

Am ajuns si la mall si am vazut Love Building, dar…pe mine cel putin, nu m-a dat pe spate. La fel cum n-a facut-o nici Pozitia copiliului. Singurul film romanesc ce m-a cucerit a fost Minte-ma frumos. Iar acum astept sa vad si Sunt o baba comunista. 

pizap.com13799235442491

Da, am uitat de Greu de pensionat (Red 2), care la fel, mi-a placut.

Iar Two mothers, cred ca e un film ce lasa mult de gandit, asa cum a zis si Ana. E..altceva, fata de tot ce am vazut eu pana acum.

Sa vina o saptamana cu soare, fara ploi si cu vesti bune!!!

PS. Daca aveti ceva recomandari de filme, le astept aici 🙂 Recunosc, starea mea din ultime vreme accepta doar comediile 🙂 dar sunt deschisa si altor genuri!

 

14 gânduri despre &8222;Week-endul cu filme&8221;

    • ella zice:

      Cred ca in ultimul an, am batut toate recordurile! 🙂 Recuperez, ca aveam mari lipsuri! Si in plus, e cea mai ieftina metoda de a ma relaxa 🙂
      Il caut si pe Red Baron, maine e al meu! Multumesc de sugestie!

  1. mihaela pojogu zice:

    nu prea am avut timp de filme, am vazut minte-ma frumos si sunt curioasa cum e si baba comunista :))
    spuneai tu de o oja permanenta, din pacate nu-ti pot spune mai nimic pentru ca nu am asa ceva.
    Saptamana faina!

    • Imperfect woman zice:

      Mercy la fel, Mihaela!!
      Da, recunosc ca mi s-a pus pata pe o oja permanenta 🙂 insa am zis sa o cumpar dupa ce apuc sa citesc un review despre ea 🙂
      La ultimele achizitii m-am grabit si am ajuns sa arunc produsele pentru ca nu erau bune de nimic…si am zis ca nu mai iau pana nu gasesc ceva ce a fost testat 🙂

  2. Nice zice:

    Am vazut si eu Lap Year. Cand a aparut. Imi plac comediile romantice. 😀
    Din pacate in ultimul timp nu am mai avut chef de filme. N-am mai vizionat ceva nou asa ca nu prea am ce sa-ti recomand. 😦

    • Imperfect woman zice:

      Banuiesc ca a fost o perioada stresata si la tine…Insa important e ca acum esti ok 🙂
      Eu am apucat sa fac maratonul asta de filme cand deja eram mai relaxata si aveam niste vesti bunicele…Altfel, nu cred ca reuseam!

  3. Raluca-Mihaela Ungureanu zice:

    Am vazut si eu Noi suntem familia Millers, doamne cat am ras la el! Da, si mi-e mi-a dat de gandit secventa in care Jennifer danseaza la bara :))
    In weekend ne-am mai uitat la Prietenul meu e un zombie, iar la cinema am vazut Batalia Anului. Le recomand pe ambele 😀

Lasă un răspuns

