Tivoli

Dupa ce un an am albit definitiv cautandu-mi de munca, minunea s-a intamplat. Mi-am gasit job. Nu in tara, asa cum as fi vrut ci nitel mai departe. Insa, ma gandesc ca-i bine ca am gasit si aici. Pana la urma, e vorba doar de cateva luni. Iar schimbarile, deja nu ma mai sperie. Sunt 10 ani de cand tot fac bagaje.

Iar acum am ajuns in Tivoli, un orasel frumos langa Roma. Ieri am fost in recunoastere si zona m-a cucerit.

pizap.com13809228821921

Imi era dor sa ma plimb pe stradute, sa fac poze si sa vad locuri noi. Imi era dor de pizza si tiramisu.

Locuiesc intr-o mansarda iar peisajul este unul de vis. Seara se vede Roma luminata…

IMG1041

Jobul e ok, in sensul ca incep munca pe la 10 si lucrul asta pentru mine inseamna mult. Stiu, sunt o lenesa, sa-mi fie rusine. 🙂

Mai am doar de rezolvat cu netul, care e la manivela. Sa ma conectez si sa scriu 3 randuri mi-a luat cam 2 ore.

Voi sa aveti week.end frumos! Va trimit raze de soare!!!

14 gânduri despre &8222;Tivoli&8221;

  1. Nice zice:

    Wow, asta da veste buna. 🙂 Ma bucur mult pentru tine, acum inteleg de ce au aparut imaginile astea minunte pe facebook si de ce aminteai tu de net putin mai devreme… Esti in Italia si ai un job care nu este prea matinal. Ceea ce este perfect din punctul meu de vedere, nici eu nu suport sa ma trezesc cu noaptea-n cap. 😛
    Felicitari si mult succes. 🙂 Nu am inteles prea, cum adica e vorba doar de cateva luni?

  2. frmshk zice:

    Italia face ce face și te tot atrage! Sper să îți fie bine, pe lângă job, să te bucuri de locurile în care ajungi… până când o veni vremea să te așezi într-unul…

    Toate bune. Ella!!!

    • Imperfect woman zice:

      Mercy, Roscatico!! Sper sa-ti gasesti si tu, in curand ceva de munca…pentru ca stiu bine ce inseamna sa cauti fara rezultat…

Lasă un răspuns

