„Zâmbește și mergi înainte cu încredere!”

Intr-o zi asa trista ca asta, am recitit cu mare drag gandurile pe care Loredana le-a scris pentru mine – „Privește înainte și dacă țărmul pe care-l cauți nu există, Dumnezeu îl va crea pentru tine, ca să-ți răsplătească curajul… așa îți zic și eu. Zâmbește și mergi înainte cu încredere!”

Azi am mare nevoie sa cred in cuvintele astea.

21 de gânduri despre &8222;„Zâmbește și mergi înainte cu încredere!”&8221;

  1. ralucay zice:

    Crede si-o sa fie bine!
    Cum sa-ti trimit o bucata mare din optimismul meu? Si inca o bucata mare de iubire? Cum?
    Curaj si traieste clipa, ca nu-i nimic mai pretios decat ea.

    • Imperfect woman zice:

      Fata draga, te imbratisez!
      Zambesc si-ti citesc blogul si parca de fiecare data reusesti sa ma faci sa ma adun. Entuziasmul tau si pofta de viata sunt molipsitoare! Sa nu te schimbi!!!

  2. Nice zice:

    Frumos spus, in astfel de zile triste avem mare nevoie de gandurile bune ale oamenilor. Ele pot face minuni. Iar tu ai alaturi oameni care te iubesc si iti demonstreaza asta. Asa cum pot si cum stiu ei. Lucrurile astea te incarca de energie pozitiva. Si iti aduc optimismul in suflet si zambetul pe chip. 🙂 Big hug. 🙂

    • Imperfect woman zice:

      Adevarat graiesti, Nice!
      Eu una recunosc ca blogul asta si in mod special voi, ma ajutati enorm! Mai ales acum, cand sunt departe, gandurile voastre fac minuni!

  3. Mâzgălica zice:

    E greu să crezi că va fi (și) bine atunci când te îneacă tristețea. Dar crede-mă ca mâine vei fi mai puțin tristă și mai aproape de fericire pentru că nimic nu durează o veșnicie. Nici măcar supărarea…
    Un gând bun și de la mine și o îmbrățișare caldă, suflet bun!

    • Imperfect woman zice:

      Mazgalica draga, azi zambesc si va citesc gandurile…Pana azi nu am putut, pur si simplu. Si da, ai dreptate, durerea aia de-mi ineca sufletul a trecut, a ramas doar resemnarea. O sa treaca si asta si las loc pentru lucruri frumoase, am zis!

  4. frmshk zice:

    Ella, dragă, cu siguranță suntem mai puternici decât credem! Probabil că au toate un rost. Trebuie să credem că așa este.
    Te îmbrățișez cu drag! Și mă bucur că suntem!

    • Imperfect woman zice:

      Fata draga, iti multumesc ca existi ! Trec toate, din fericire…si tristeti…si dureri. Iar in locul lor ar trebui sa vina zambete, sper 🙂

    • Imperfect woman zice:

      Mai Ana, nu stiu cum resuesti tu sa ma faci sa zambesc oricat de trista sunt! Tare norocosi sunt copiii tai, sa stii!! Ii invidiez! 🙂

      • Ana zice:

        Pai asta nu poate decat sa ma bucure , daca te pot face sa zambesti si sa mai alungi norii… 😀
        Nu stiu daca sunt norocosi sau nu puradeii , dar eu una ma simt iubita de ei…desi , cand ma supara , ma transform in „prajitoarea cea rea”. 😀

    • Imperfect woman zice:

      Cata dreptate ai, Monica 🙂 Cred ca pana la urma, in noi stau toate raspunsurile, chiar daca de multe ori uitam asta! Cred cu tarie ca daca avem pace interioara, restul e mult mai lin…

Lasă un răspuns

