Plimbare prin Târgul de Crăciun din Piazza Navona

Duminica am dat o fuga prin Târgul de Craciun din Piazza Navona (Roma).

1

Mi-era dor de atmosfera de sarbatoare, mi-era dor de culoare si jucarii, de miros de vin fiert si decoratiunile specifice Craciunului. Si aici am gasit un mix cu de toate. Sute de copilasi cu baloane colorate in brate, Mos Craciuni la fiecare colt, figurine de tot felul, dulciuri, castane coapte, mere caramelizate, nuga cu migdale, globutele cu oameni de zapada si jucarii care mai de care mai vesele.

Si pentru cateva ore, parca am simtit magia Craciunului, asa cum o stiam din copilarie.

 

pizap.com10.73391780629754071387212777030 (1)

Insa cel mai mult m-a incantat Caruselul. Si recunosc ca am fost la un pas sa-l testez!

7

Si cum era sa plec inainte sa beau un pahar de vin fiert si sa gust din gogosile gigant?

 

 

7 gânduri despre &8222;Plimbare prin Târgul de Crăciun din Piazza Navona&8221;

    • Imperfect woman zice:

      Deci mai sunt si altii cu ganduri la carusel 🙂
      Da, cumva-cumva am intrat in atmosfera asta de sarbatoare si parca nu-i asa rau!

  1. Nice zice:

    Ce plimbare frumoasa si ce de bunatati… Ce n-as da sa mai simt macar o data magia Craciunului din copilarie…
    Gogosi mi-as fi luat si eu, nu am mai gustat de-o vesnicie. 😀

    • Imperfect woman zice:

      Pai si eu, aveam ani buni de cand nu mai pusesm gura pe-o gogoasa 🙂 Dar alea asa mari si cu forma aia ciudata, m-au cucerit. Si tare bune au fost 🙂

Lasă un răspuns

