„Xmas gift Xchange” sau magia sarbatorilor

Da, recunosc ca tare imi doream sa particip la Xmas gift Xchange. Iar initiativa Roscatei de anul asta parca m-a facut sa uit de toate.

Stiu cat de mult m-am bucurat anul trecut, cand in posta a sosit o felicitare de departe, realizata de Roscata asa ca am zis ca-i musai sa fac si eu, anul asta. Blonda fiind si dotata cu 2 maini stangi, rezultatele au fost dezastruoase, dar am incercat, pe cuvant de onoare.

1471974_563646590390335_1322030862_n

Cu cadourile mele, a fost o mica problema. Nu au fost alese de mine, pentru ca nu s-a putut. Dar nu las lucrurile asa, asta e clar! Si iar, recunosc ca mi-as fi dorit sa particip alaturi de mai multe persoane, la Xmas gift Xchange, dar mi-a fost imposibil. Sper doar ca 2014 sa ma prinda in alta situatie si sa ma revansez!

Iar ieri, am aflat ca a sosit si cadoul de la Loredana 🙂

1543236_720395441304297_783688362_n

Nici nu stiu sa spun despre ce m-am bucurat mai tare 🙂 In ultimul post, scriam ca nu am mai primit carti in dar, de cand eram copil, iar Loredana mi-a trimis nu una, ci DOUA 🙂 Prima este despre cum sa iti gasesti job-ul potrivit in Romania  (iar m-a nimerit la fix) si a doua, despre motivele pentru care ar trebui sa vizitez Maramuresul 🙂

Iar manusile astea rosii…ce sa spun eu despre ele 🙂 Ca mi-s dragi tare-tare!

Da, am simtit ca fata asta draga a pus suflet cand a pregatit pachetul iar acum nu-mi ramane decat sa ajung si eu la darurile astea minunate 🙂

Mercy inca o data, Lore!! Si mercy din suflet si tie, Roscatico draga 🙂 

Iar acum, ma intreb eu asa…oare de 1 Martie, nu putem sa facem schimb de cadouri? S-ar baga cineva? Ca mie una, recunosc ca incepe sa-mi placa sa primesc cadouri!!

 

 

10 gânduri despre &8222;„Xmas gift Xchange” sau magia sarbatorilor&8221;

    • Imperfect woman zice:

      Mercy, Ana!! Imi plac de nu se poate 🙂
      Ca gift exchange…se fac perechi de cate 2 persoane si se fac schimburi reciproce. Chestii simbolice 🙂 Ce zici, facem de 1 Martie? E fain cand suntem mai multi, asta e clar!
      Si da…iti dau mail cu adresa…:-) M-ar bucura o felicitare, mai ales ca n februarie e ziua mea 🙂 Saru’ mana!! 🙂

      • Ana zice:

        Frumos!Ma bag…de 1 Martie facem…numai,rogu-te,aminteste-mi…ca stau prost cu memoria.Deci sa scri si pe cat Februarie 😊

    • Imperfect woman zice:

      Mihaela, eu am avut o revelatie anul asta, de 1 Martie, cand mi-am luat martisor singura 🙂 Recunosc, imi era dor sa primesc un cadou! Insa…cel mai mult imi place sa fac altora 🙂 Iar Xmas Gift exchange a picat la fix 🙂
      Cat despre felicitari….mai am de lucru!! 🙂

Lasă un răspuns

