2013, mai am un pic si scap de tine !!!

Daca as avea cum, pe 2013 l-as sterge din calendar. A fost un an greu. Un an in care Dumnezeu a decis sa ia la el niste suflete dragi mie. Un an in care niste medici mi-au suierat la ureche cuvinte precum cancer si  biopsie. Un an in care, pentru prima data in viata mea, nu am lucrat 9 luni (la care se adaugau alte 3 luni de anu’ trecut). Un an in care mi-am facut o mie de planuri, si apoi am renuntat la ele si am luat-o de la capat. Un an in care am cazut si m-am ridicat de atatea ori, incat am pierdut numarul. A fost totusi un an in care simt ca am invatat cat intr-o viata.

Insa cu toate astea  inchei 2013 cu optimism. Nu stiu cum, dar e ceva ce-mi spune ca-n 2014 TREBUIE sa fie bine.

Si am incercat zilele astea sa scot cumva si lucrurile frumoase, petrecute in 2013…recunosc ca-s tare putine!

In ianuarie mi-am facut bagajul si am plecat in Italia unde m-am bucurat de cei mai frumosi ochi. Astia doi.

DSC05325

In februarie –  spuneam aici  ca 31 rocks 🙂 .Si tot in februarie va povesteam despre copilaria mea de la bunici. Cu imagini.

cand fericirea face meee

Luna martie a fost luna in care am reusit sa fac „mandria” asta de blat de tort. Cum am reusit, povesteam aici. Asta a fost momentul cand am realizat ca tortul Anei, cel cu blat de biscuiti, e singura mea salvare.

170320131049

In aprilie, daca am vazut ca nu-i chip sa-mi gasesc un job, m-am reprofilat pe agricultura. Spre bucuria mamei!

Si tot atunci am reusit sa ajung la Pitesti, la Simfonia Lalelelor.

DSCN1935

Iar mai, iunie si iulie au fost niste luni despre care refuz sa vorbesc. Nu am facut nimic din ce as vrea sa-mi amintesc. Dovada e si blogul unde n-am scris mare lucru. Pentru ca si in putinul timp liber, devenisem un robotel care se trezea de dimineata, facea o oala de cafea si apoi modifica cv-uri si scrisori de intentie si lua la puricat toate site-uri cu job-uri. Pana noaptea. Iar a doua zi, de la capat. Cu pauze de mers la interviuri.

In august am reusit cumva sa ies din oras. Pentru o zi am mers la Olanesti. Si tare bine a fost!

20130804_174018

In septembrie, am facut maraton de filme. Si am mers la cules de porumb. IMG962

Luna octombrie  mi-a adus prima veste buna din tot anul. Gasisem job. Nu in tara, dar nici macar nu mai conta. Asa am ajuns in Tivoli si am reusit sa ma bucur, de cel mai frumos apus vazut pana acum.

IMG1181

Si de un oras, la fel de frumos.

pizap.com13809228821921

Si-am mers in sfarsit, la pranz la un restaurant chinezesc. Cred ca era mai bine de un an de cand intentionam sa ajung.

In octombrie- am mers pentru prima data dupa 20 de ani, cu bicicleta. Pe cel mai vechi drum din Roma, Appia Antica. Cu o fata draga langa mine!

IMG1268In noiembrie am mers la Ziua Aeronauticii. Partea cea mai faina a fost sa vad live un wingsuit. (O specie de costum cu are aia cu curaj, zboara). Adica se urca in avion, se lanseaza…zboara doar cu costumu’ cu 400 km/h ( ????) si apoi deschid parasuta, sa poata ateriza. Si aterizeaza intregi, pe cuvant de onoare. Am vazut cu ochii mei!

pizap.com10.67373559903353451388442217937Decembrie am dat o fuga pana acasa. Mos Nicolae m-a prins langa ai mei. Si bine a fost.  S-apoi a venit Mos Craciun, care mi-a adus zambete. Si oua Kinder si manusi facute de maini pricepute 🙂  Se incheie frumos anul asta, recunosc! Probabil si de aici increderea ca in 2014 va fi mai bine!

Iar voua vreau sa va multumesc ca sunteti  si ca ati ramas aici, chiar daca anul asta nici nu am scris si nici nu v-am vizitat, asa cum as fi vrut!

Va urez din tot sufletul sa aveti un 2014 asa cum vi-l doriti, cu oameni dragi alaturi, cu vise implinite si cu multa-multa sanatate!

Sa vina un 2014 mai bun!! 

La multi ani, dragilor!  

9 gânduri despre &8222;2013, mai am un pic si scap de tine !!!&8221;

  1. Annaisss zice:

    Pentru prea multa lume 2013 a fost un an mai mult decat prost. Oare e doar coincidenta sau a devent viata mai grea?
    Sa ai un an nou cat mai bun, poate l compenseaza pe cel din urma

    • Imperfect woman zice:

      La multi ani si tie, Margeluta draga!!! Eu una, recunosc ca m-as multumi cu doua dorinte 🙂 stabilitate imi doresc 🙂 si sanatate 🙂
      Sa ne citim cu bine!!

  2. Ana zice:

    Sa vina 2014 mai bun pentru tine , cu vise implinite , cu reaiizari mari si frumoase , cu bucurie si fericire si cu multa sanatate! Te imbratisez si la multi ani! 🙂

    • Imperfect woman zice:

      Iti multumesc din suflet, Ana!! Stii ce prepar eu acum?? 🙂 tortul cu biscuiti :-)) ieri ti-am puricat blogul pana am dat de reteta 🙂
      La multi ani si voua! Sanatate si iubire sa fie, si ceva bani 🙂 C-apoi trecem peste toate!

  3. Blogul Andreei zice:

    Buna, am aterizat pe blogul tau dupa ce am pescuit linkul din sugestiile wordpress-ului.Imi plac articolele tale si o sa mai trec sa te citesc 🙂
    La multi ani si un an nou mult mai bun decat precedentul !!!

Lasă un răspuns

