Ganduri la inceput de an

1497513_10202886219466088_988845101_n

Mi-am inceput anu’ decoperind ca entuziasmul meu din ultima zi a lu’ 2013 avea stransa legatura cu sticla de prosecco abia terminata. Asa ca pe 1, dupa ce am venit cu picioarele pe pamant (si realitatea nu m-a incantat prea tare, recunosc) am zis sa mai iau o doza de optimism. Si-am luat una noua, tot de prosecco! Chefu’ s-a terminat cu doua pahare de cristal facute zob 🙂 si cu mult chef de somn.

Azi is ceva mai functioanala si zic ca-i musai sa am si eu niste linii, dupa care sa ma ghidez in 2014. Asadar, planurile mele suna cam asa:

sa rezolv problemele de sanatate, ca si asa am lasat cam mult timp sa treaca.

sa gasesc un job drum. Ca-i in tara (desi ma indoiesc), ca-i prin alta tara, numa sa fie. Nevoia de stabilitate imi da tarcoale, asta-i clar.

sa am grija de mine. Sa mananc cat mai sanatos si sa-mi misc fundu’ de pe fotoliu sa fac mai multa miscare. (Recunosc, chestiunea asta mi-o doresc in fiecare an, insa se vede treaba ca renunt cam usor)

sa pun mana mai repede pe cartea aia de engleza care zace pe noptiera. (Cu cat trece timpul, cu atat imi dai seama ca e musai sa stiu engleza, mai ales ca deja simt cum ma apuca un dor de duca :-). Mda, m-am saturat de Italia, iar situatia din tara n-o vad prea roz)

– sa incerc sa fac yoga sau macar sa vad despre ce e vorba. Recunosc ca n-am mare habar, dar ma tenteaza. Am citit la FetitacuNUinbrate si…vreau si eu. Daca aveti ceva sfaturi, le astept cu nerabdare!!

sa calatoresc. Oh da…asta-mi doresc tare mult. Am in plan o plecare in Franta, visez sa dau o fuga si-n Belgia si…tare as vrea sa ajung la SkirtBike la Baia Mare. Ok, vreau mult mai mult, dar m-as multumi si doar cu astea. Cum stabilitatea nu e punctul meu forte, mi-e cam teama sa-mi fac planuri care implica bani 🙂

– iar daca ai mei or sa fie bine sanatosi, chiar nu-mi mai trebuie altceva de la 2014.

Probabil ca mai sunt dorinte uitate pe undeva, e clar. O sa-mi aduc aminte pe parcurs! 🙂

Voi…cu ce ganduri incepeti 2014? 

8 gânduri despre &8222;Ganduri la inceput de an&8221;

    • Imperfect woman zice:

      Mercy, Ana!! Sanatate sa fie, ceva bani si nitel noroc 🙂
      Si ai dreptate!! Atata timp ca nu ai asteptari marete, nici nu vei fi dezamagita! Eu am invatat (incerc) sa-mi doresc lucruri care depind DOAR de mine…Problema e ca le gasesc cam greu!!

  1. Nice zice:

    La multi ani cu sanatate, fericire si dorinte implinite, Ella. :*
    Personal imi doresc mai multa energie, sa fiu sanatoasa, sa nu mai am probleme cu tensiunea. 😦

    • Imperfect woman zice:

      Sanatate sa fie, Nice!! Asa cum ziceam si mai sus, daca avem sanatate usor le dam de cap si la restu’. Si bani…da, ca si aia-s importanti!! Nu multi, ca strica, doar strictul necesar 🙂 pentru un trai decent!

  2. Loredana zice:

    Cum o fi, dar să fie un an mai bun, Ella! Zic să iei toate pas cu pas, cu încredere și răbdare, și o să fie mai bine. Oricum, cât pot să meargă lucrurile rău? Tot se termină, odată și odată… și-apoi să vezi tu bine… 🙂
    Te pup!!! Și te-aștept, desigur.

    • Imperfect woman zice:

      🙂 Asa trebuie sa fie, asta e clar!! Am vazut azi, pe un perete aici in casa un tablou unde scria ca si dupa cea mai grea iarna, vine primavara 🙂 E semn ca-o sa fie bine 🙂

Lasă un răspuns

