O doza de normalitate, va rog!

Nu stiu ce-i cu mine, cu juramant. Maine ma duc la un interviu pentru un job si deja-mi caut casa noua. Si ma gandesc, intr-un viitor apropiat la o tara noua. Pe principiul asta,  visez  la Belgia, Germania, Elvetia sau Austria. Mai plauzibil e insa Anglia sau Malta.

Cert e ca m-a apucat un dor de duca.

d35fd3a073dffcf69cd102c5ba7b13b8

Si totusi, de plecat in alta tara si inceput totul de la zero, de una singura, parca n-as mai vrea. Iar la gandul sa vin  acasa definitiv, ma apuca plansul. Nu ca tara noastra e urata, doame fereste. Ci modul in care se intampla lucrurile la noi, ma sperie teribil. Si se pare ca eu nu m-am adaptat, dovada fiind ca-n ultimii 10 ani am fost mai mult plecata. Iar de Italia, m-am cam saturat. Da, e o tara frumoasa de vizitat. Insa doar atat!

Asadar, solicit urgent o doza de normalitate. Am incercat cu cacao si lapte, si nu da roade. Nici cafeaua multa vad ca nu-mi ofera solutii!!

23 de gânduri despre &8222;O doza de normalitate, va rog!&8221;

  1. Ana zice:

    Doza de normalitate? Pai ce e aia normalitate? 😀
    Fi tu si mergi mai departe…. 😀 Deci Germania , Austria , Elvetia , dar mai sigur Malta sau Anglia….m-ai dat gata…esti totala! 😆 😆
    Fata draga , daca poti si iti merge asa , la ce iti trebuie normalitatea aia si alte pasari d-astea calatoare? Baga mare….asculta baba! Timpul nu se intoarce si regretele ulterioare sunt tardive!

    • Imperfect woman zice:

      Stiu ca ai dreptate, Ana…pentru ca vad si eu ce e in tara. Si mai ales, perspectivele ma sperie cumplit.
      Acum, daca as avea macar 3 mii de euro si ceva cunostinte de germana, as taia-o elegant intr.un din tarile nordice. Criza a ajuns si In italia, iar cand vine vorba de locuri de munca, prefera sa angajeze unul de-al lor, evident. Iar aici, mi-e clar ca nu mai e de stat. Momentan va trebu sa raman…ca n-am de ales.

      • Ana zice:

        Incearca mai sus de Germania , este posibil sa gasesti unde nici nu te astepti….in plus engleza este vorbita si acolo….

    • Imperfect woman zice:

      Lore, asa cum am zis si mai sus, daca as avea 3 mii de euro si notiuni de baza de germana acu as pleca. 🙂
      De la interviul de sambata am plecat vorbind singura :-)) asa ca raman aici si caut in continuare. Estimativ, prin toamna as putea sa fac o schimbare 🙂

    • Imperfect woman zice:

      Multumesc, Mihaela!! Da, e lucru mare sa gasesti si sa ai langa tine, un suflet drag.
      Eu una, recunosc ca asta-i aspectul care-mi lipseste cel mai mult. Cred ca daca as avea pe cineva langa mine, as avea curaj sa plec si pe luna 🙂

  2. Nice zice:

    Cam greu ce cauti tu draga Ella, acum fiecare are normalitatea lui care e in totala contradictie cu a celorlalti. 😦 Eu una nici nu mai stiu ce e normal si ce e anormal in ziua de azi. Se pare ca nici in strainatate nu e mai bine…
    E greu de comentat la asemenea vesti. Macar daca te-ar ajuta cu ceva incurajarile, urarile (de bine, de succes) si imbratisarile noastre de departe. 🙂

    • Imperfect woman zice:

      Chiar ma ajuta gandurile voastre, Nice!!
      Uite, la recomandarea unei fete dragi din blogosfera am pus mana pe cartea „Eat, pray, love” si am gasit acolo niste randuri care m-au ajutat sa iau niste decizii importante. Uneori cred ca avem nevoie de ceva care sa ne dea impulsul ala de care sa ne faca sa ne ridicam si sa mergem inaiinte. 🙂

  3. Aliceee traveler zice:

    Anglia poate fi o idee! Depinde ce iti doresti si cat bani ai pt inceput, macar un minim ai nevoie ca sa te descurci 2-3 luni. Nu stiu cum se gasesc job-uri acum dar inainte puteai gasi daca nu aveai pretentii in timpul asta.
    Oricum sper sa iti mearga bine unde esti acum si sa intri acolo in normalitatea pe care o cauti!

    • Imperfect woman zice:

      Mercy mult, Alice!! Ti-am rasfoit deja blogul pentru ca stiu ca si tu ai stat cateva luni in Anglia,,,insa ai renuntat. Ce am inteles de acolo, este ca daca n-ai aspiratii mari, job-uri se gasesc. Insa…parca as vrea mai mult, cel putin acum 🙂 Asa ca ma gandesc sa plec in Malta. Pentru inceput!!

    • Imperfect woman zice:

      Si tu vrei sa pleci, Daniela? 🙂 Eu inca analizez, dar …recunosc ca Malta am atrage tot mai mult! Cel putin pentru inceput!

Lasă un răspuns

