32 si-un bilet de avion

Nu m-a furat nimeni si nici n-am intrat in depresie la implinirea celor 32 de ani. Ci in timp ce citeam „Eat Pray Love”, am avut o adevarata revelatie cand am gasit un citat din Eistein care spunea ca „adevarata nebunie este sa faci zi de zi acelasi lucru si sa te astepti la rezultate diferite”. 

Si-n rest nu mai stiu…p-aici situatia a devenit cam ciudata, s-au aliniat astrele intr-un anume fel, au urmat  o serie de coincidente la fel ciudate. Iar randurile de mai sus, au venit ca un raspuns la intrebarile mele. Asa ca am facut mii de calcule, am rasfoit zeci de forumuri si in final am decis: luna viitoare, ma mut in Malta. 🙂

De ce Malta? Ca-i soare si tare am nevoie de caldura. Ca-i mare, iar pe mine, apa la linisteste. Ca-i o tara safe, iar eu plec singura. Again. 🙂 Ca pozele astea m-au dat gata.

1654027_593466687408325_1140601081_n 285225_10151270821555598_2028139044_n

Ce-o sa fac in Malta, nu stiu. Ceva-ceva sper sa gasesc. Pana acum am rezolvat cu chiria. Pentru prima luna 🙂

Mi-e clar insa ca plecarea asta inseamna alte renuntari. Asa ca adio concediu in vara, adio venit acasa, adio vazut Paris si plimbat cu bicicleta la Skirt Bike, cu Loredana.

Sper doar sa fie alegerea corecta. Asadar, toate gandurile bune sa vina la mine. Ca iar am nevoie 🙂

Si iar o dispar un pic, ca-i musai sa ma pun la curent cu engleza pe care am cam uitat-o. (Ok, recunosc, nici nu m-am stresat vre-un moment s-o invat).

Voi sa aveti o duminica cu soare!!!

15 gânduri despre &8222;32 si-un bilet de avion&8221;

  1. Ana zice:

    Pai daca as putea sa iti trimit un TIR cu ganduri bune , ar fi plecat ieri catre tine! 😀 Asa scriu ca ma gandesc ca totul sa fie bine si , virtual si mental , iti trimit gandurile mele bune de impliniri , catre tine! 🙂 Sa vi inapoi cu vesti formidabile! 🙂

    • Imperfect woman zice:

      Mercy, mercy 🙂
      Si eu sper sa fie bine. De fapt, de data asta TREBUIE 🙂 Ca m-am saturat de schimbat case si job-uri 🙂
      Pe 16 martie o sa fiu in Malta 🙂 si sper sa inceapa o etapa mai buna 🙂

  2. Nice zice:

    Sa fie intr-un ceas bun! Iti doresc mult succes, sa auzim de bine, sa ne tii la curent(daca poti) cu noutatile din noua ta viata. Malta e un taram minunat, sper sa gasesti acolo fericirea. 🙂 Take care. >:D<

    • Imperfect woman zice:

      Asa sa fie, Nice!!! Si eu tare sper sa fie asta locul ala pe care-l caut 🙂 Nu de alta, dar daca ma apuc sa numar casele si job-urile schimbate din 2011 pana acum, ma apuca instant durerea de cap 🙂
      Cat despre fericire, drept sa spun am incetat s-o mai caut:-) Acum vreau doar liniste si stabilitate 🙂
      Hugs!!!

  3. Andra :) zice:

    Wow, eu te admir pentru curaj! Să laşi aşa totul în urmă şi să o iei de la zero nu e uşor 🙂 Dar dacă ai avut puterea să iei decizia asta, sunt sigură că o să te descurci în continuare. Ţin pumnii! :*

  4. Aliceee_traveler zice:

    WOW WOW WOW
    Eu visez sa ajung in Malta mai mult decat in Grecia sau Croatia. Poate la vara ajung pe acolo, sper sa ne intalnim!
    Iti doresc mult succes si sa ai acolo parte de tot ce visezi! Am o cunostinta ce lucreaza in Malta, ii place foarte mult, deja de 6 ani sta acolo si nu crede ca se va mai intoarce!

    • Imperfect woman zice:

      Iti multumesc pentru cuvintele frumoase!!! O sa fie bine, e de ajuns sa profitam de momentele cand se poate schimba ceva…pentru ca intr-adevar, sunt si momente cand oricat am vrea, nu se poate…

  5. Giulia zice:

    daca simti ca ce faci e bine, atunci da-i bataie. am facut acelasi lucru, m-am suit in avion si 8 luni mai tarziu sunt tot acolo, multumita si cu dor de duca…iar 😀

    • Imperfect woman zice:

      Waw… 🙂 Asa ma bucur sa aud ca mai sunt si altii, asa nebuni ca mine 🙂 Tu unde te gandesti sa pleci, Giulia?

Lasă un răspuns

