Restart. La Venetia!

Da, se vede clar ca m-a lovit norocul. Altfel nu-mi explic cum am ajuns sa vad Venetia. Au fost cateva zile de vis, cu soare, un om drag alaturi si plimbari lungi.

N-am urmat nici un fel de rute, ci am ales sa ma pierd pe stradute.  Am luat pranzul pe faleza, cu pizza si bere.

20140313_111325

Si cina intr-un loc romantic:-)

20140312_192658

Am vazut un apus de vis, de pe vapor.

20140314_182507Am avut parte de culoare, pe insulele Murano, Burano si Torcello.

20140314_145557Am zambit cum n-o mai facusem de mult.

20140315_170659

Am baut cafea in cea mai veche cafenea, la „Caffe Florian” si niste tarie in barul cu sutiene in tavan. Si tare bine a fost, recunosc!

De vizitat obiective, am bifat doar Palatul Dogilor, Biserica San Marco si Muzeul Correr, plus cateva bisericute, gasite pe parcurs. Stiu, rusine sa-mi fie, dar a fost tare bine asa. N-am vrut sa urmez rute anume, ci doar sa respir si sa ma bucur.  Cand o sa am mai mult timp, trebuie sa va povestesc despre locurile astea faine.

Eu una, am fost tare incantata. Mult mai mult decat as fi crezut! Drept e ca sper sa ma intorc aici, candva, si sa revad totul. 🙂

Acum gata vacanta, am ajuns in Malta si va trimit mult soare. 🙂 M-apuc sa-mi caut job, ca-i groasa. E de vis la astia, dar au niste preturi de te topesti.

Sa avem o saptamana faina, oameni dragi!!

10 gânduri despre &8222;Restart. La Venetia!&8221;

  1. Andra :) zice:

    Ar, ce escapadă de vis ai avut 🙂
    A venit soarele şi pe la noi, dar nu ne supărăm dacă ne mai trimiţi şi tu 😀 Mult succes la găsire jobului, Gabi!

  2. Loredana zice:

    No, bun, acum te-ai încărcat cu energie, forță, ia să-ți iasă ție lucrurile bine!!!
    Am admirat de ieri pozele de pe facebook și mi-am adus aminte de cum mă plimbam și eu pe-acolo, demultt, tare demult… tare frumos, ce bine, Ela!!!

    • Imperfect woman zice:

      Pozele tare erau din luna de miere…daca nu gresc 🙂 Si aveai parul scurt 🙂 Si zambeai in toate pozele 🙂
      Da…recunosc ca a fost tare bine!!

Lasă un răspuns

